استقبال از طرح اوقات فراغت تابستانی منطقه آزاد ارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/47518
ساعت 09:14 دوشنبه 5 شهريور 1397
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از ثبت نام و حضور 2062 نفر در طرح اوقات فراغت تابستانی " صبا 2 " خبر داد.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده با اعلام این خبر گفت: طرح صبا 2 با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، توانمندسازی با محوریت آموزش مهارت های مختلف از ابتدای تابستان امسال شروع شده و تا پایان شهریور ماه امسال ادامه دارد.
وی افزود: این طرح که در سه بخش ورزشی، آموزشی هنری و ویژه کودکان درحال اجرا است با استقبال کم نظیر ارسوندان همراه شده است.
داداش زاده اظهار داشت: سال گذشته طرح صبای یک با ثبت نام 250 نفر در هشت رشته برگزار شد، درحالیکه امسال شاهد ثبت نام و حضور قابل توجه در بیش از 30 رشته متنوع و جذاب هستیم.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به وجود رشته های متنوع در بخش ورزشی، عنوان کرد: 1186 نفر در رشته های ورزشی از جمله ژیمناستیک، دوچرخه سواری، تکواندو، والیبال، کاراته، فوتبال، فوتسال، شطرنج، دو و میدانی، بسکتبال، کشتی و ایروبیک ثبت نام کرده و درحال فعالیت هستند.
او درباره جزئیات دوره های آموزشی و هنری، اظهار کرد: 876 نفر در رشته های علمی و هنری همانند رباتیک، خبر و گزارش نویسی، آموزش زبان انگلیسی، لذت خواندن، عکاسی، خوش نویسی، صنایع دستی، نجوم آماتوری، طب اسلامی و مزاج شناسی، کمک های اولیه، کسب و کار و کارآفرینی، بازاریابی اینترنتی، اپراتوری کامپیوتر، نقاشی و گرافیک، سینما و فیلم و بازیگری ثبت نام کرده و از مباحث آموزشی بهره مند می شوند.
داداش زاده در ادامه از اجرای بخش ویژه کودکان در طرح صبا 2 خبر داد و گفت: دوره هایی همچون ارزیابی هوش رفتاری و استعدادیابی کودکان، مهندسی خلاقیت و تقویت هوش فضایی کودکان، آموزش ریاضی خلاق با بازی و سرگرمی، مسابقات خلاق مهارتی – حرکتی و تقویت هوش با بازی و دست سازه ها نیز درحال اجرا است.

شناسه خبری: 47518

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟