بازدید معاون فرهنگی دبیرخانه شورایعالی از زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی

محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه مدیران این معاونت در سفر دو روزه به منطقه آزاد انزلی از فازهای تجارت و گردشگری، صنعتی و علمی منطقه آزاد انزلی بازدید کرد.

به گزارش فرینا، معاون فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه مدیران این معاونت با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار کردند.
توسعه گردشگری خارجی، استقرار صنایع خلاق، توانمندسازی جوامع محلی، برگزاری رویدادهای هنری و میزبانی رقابت های ورزشی بین المللی، برگزاری نمایشگاه های تخصصی گردشگری و حمایت از صنایع فرهنگی، رشد جذب سرمایه گذاران گردشگری و اقدامات سازمان ایجاد زیرساخت ها از مهمترین محورهایی بود که در نشست با رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی مطرح شد.
همچنین برگزاری نشست شورای مدیران معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری با حضور معاون و مدیران فرهنگی دبیرخانه شورایعالی و سازمان منطقه آزاد انزلی و بازدید از فازهای تجارت و گردشگری، صنعتی و علمی و همچنین بازدید از مناطق روستایی از جمله برنامه های سفر دو روزه رستمی به این منطقه بود.
گفتنی است؛ معاون فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه مدیران این معاونت 12 و 13 شهریورماه از زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی بازدید کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.