مراسم سوگواری هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) در شهر فرودگاهی امام(ره) برگزار شد

مراسم هفتمین روز شهادت سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایشان با حضور جمعی از مدیران و فرماندهان لشکری و کشوری در ساختمان عملیات ایمنی زمینی و نجات فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش فرینا، مراسم سوگواری هفتم حضرت سیدالشهدا، امام حسین(ع) با حضور جمعی از مدیران، فرماندهان لشکری و کشوری و کارکنان شهر فرودگاهی ظهر امروز چهارم مهرماه بعد از نماز ظهر و عصر در محل ساختمان عملیات ایمنی زمینی و نجات فرودگاهی برگزار شد. 

حجت الاسلام هوشیار خردکیش، امام جماعت شهر فرودگاهی امام(ره) با اشاره به تشابه سبک و سیره زندگی حماسه سازان دوران دفاع مقدس با شهدای کربلا گفت: خوشا به حال شهدا که از بهترین مسیر ممکن به سوی حق شتافتند، کسانی که در زندگی‌شان ردی از دنیا‌طلبی نمی‌بینیم اما بر اساس وعده صادق الهی در عالم ملکوت بهترین‌ها و بهشت نصیبشان می‌شود.

وی با اشاره به هدف، آرمان و تمسک امام راحل و مقام معظم رهبری به واقعه کربلا و پایبندی به آن گفت: برافراشتن پرچم اسلام ناب محمدی مهمترین هدف انقلاب بود که اگر از آن فاصله بگیریم، اسلام و شیعه انگلیسی و آمریکایی فراگیر خواهد شد و جای اسلام اصیل و ناب محمدی را خواهد گرفت.

خردکیش افزود: همانطور که شهدا تا آخرین قطره خون پای انقلاب ایستادند، ما نیز باید تمام قد ایستادگی کنیم و از تهدیدهای دشمن و بدخواهان هراسی نداشته باشیم.

در ادامه این مراسم مداحان ائمه عصمت و طهارت(ع) به ذکر مصیبت و مرثیه سرایی برای حضرت سیدالشهدا(ع) پرداخته و همگان از سفره احسان امام حسین(ع) بهره مند گردیدند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.