شهر فرودگاهی امام(ره) به پیام‌رسان سازمانی مجهز شد

مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: فاز تست اپلیکیشن پیام‌رسان سازمانی شهر فرودگاهی طی شده و این نرم افزار برای همه پلتفرم ها آماده بهره برداری است.

به گزارش فرینا، امید امین زاده از راه‌اندازی پیام‌رسان سازمانی شهر فرودگاهی خبر داد و افزود: با توجه به فراگیری استفاده از تلفن‌های هوشمند و همچنین فیلترینگ شبکه اجتماعی تلگرام، تصمیم گرفته شد زیرساختی را برای تسهیل ارتباطات همکاران، برگزاری جلسات، تعاملات درون و برون سازمانی، ارتقاء بهره‌وری و افزایش ضریب امنیت تعاملات در شهر فرودگاهی ایجاد نماییم.
امین زاده با بیان اینکه استفاده از پیام‌رسان سازمانی شهر فرودگاهی موجب صرفه‌جویی در زمان و منابع مالی و سرعت بخشی به امور اداری خواهد شد، گفت: همه جلسات حضوری و غیرحضوری سازمان می‌توانند بدون محدودیت در تعداد اعضا در بستر این پیام‌رسان برگزار شوند و با توجه به بعد مسافت فرودگاه، امکان مشارکت هر فرد از اتاق کار خود در جلسات و ارائه فایل‌های پاورپوینت وجود دارد.
وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های این پیام‌رسان، ایجاد میز خدمت سازمانی (Help desk) است تا اگر همکاران در  دسترسی به اینترنت، شبکه یا سیستم‌های خود با ایرادی مواجه شدند، از طریق اتاق های گفتگو مشکلات خود را مطرح کنند و همکاران واحد فناوری اطلاعات به صورت برخط به آنها پاسخ  خواهند داد.
مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: سرورهای این پیام‌رسان داخل سازمان قرار داشته و اگر همکاران در خارج از شرکت نیز از این نرم افزار استفاده کنند، برای امنیت بیشتر اطلاعات آنها روی بستر اینترنت به صورت رمزگذاری شده ارسال می‌شود. 
امین زاده افزود: در گام بعدی با اتصال این پیام‌رسان سازمانی به سیستم VoIP، تلفن دفتر کار همکاران  روی این بستر قرار می‌گیرد و در صورت عدم حضور در دفتر خود می‌توانند از این طریق ارتباط صوتی یا تصویری برقرار کنند که باعث کاهش هزینه ها و دسترسی آسان‌تر به همکاران می‌شود.
مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در پایان گفت: فاز تست اپلیکیشن و نرم افزار کامپیوتری پیام‌رسان سازمانی شهر فرودگاهی طی شده و این نرم افزار برای همه پلتفرم ها از جمله سیستم عامل‌های اندروید و iOS آماده بهره برداری است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.