تیم مهتشان لافت قهرمان مسابقات فوتبال نوجوانان قشم شد

رئیس بخش ورزشی اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تیم مهتشان بندر تاریخی لافت قشم موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال نوجوانان این منطقه آزاد شد.

به گزارش فرینا، مسعود موسوی با اعلام این مطلب افزود: مسابقات فوتبال نوجوانان قشم که از اول مرداد ماه با حضور 13 تیم در دو گروه (الف) و (ب) برگزار شده بود روز گذشته با قهرمانی مهتشان لافت به پایان رسید.
موسوی گفت: تیم سهیلی جوان به مقام نیاب قهرمانی این مسابقات رسید و ستاره درگهان هم موفق شد با پیروزی مقابل تیم استقلال رمچاه مقام سوم این مسابقات را از آن خود کند.
به گفته وی، مراسم اختتامیه این مسابقات روز گذشته با همکاری اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، هیات فوتبال قشم و اداره ورزش و جوانان شهرستان در ورزشگاه تختی قشم برگزار شد.
رئیس بخش ورزشی اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم افزود: وحدت خلیج فارس رمکان، برخ کوشه، ستاره درگهان، مهتشان لافت، شناورسازی پی پشت، هما صیادان کوویی و مهر هلر هفت تیم گروه (الف) این مسابقات بودند و در گروه (ب) نیز 6 تیم استقلال رمچاه، سهیلی جوان، استقلال درگهان، پریما اسپرت، آرش قشم و امید توحید قشم حضور داشتند.
موسوی خاطرنشان کرد: این مسابقات پس از برگزاری ۴۰ بازی و رد و بدل شدن ۱۵۹ گل روز گذشته ششم شهریور ماه با مشخص شدن قهرمان و تیم های دوم و سوم به پایان رسید.
به گفته رئیس بخش ورزشی اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، عنوان بهترین بازیکن این مسابقات به فرزاد بهمن از تیم مهتشان لافت و عنوان آقای گُلی این رویداد ورزشی هم به حسن حاجی پور از تیم سهیلی جوان با ۲۰ گل زده اختصاص یافت.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو