نشست هم اندیشی مدیران فرودگاه پیام کرج و فرودگاه هاشمی نژاد مشهد

عضو هیات مدیره و معاون هوانوردی منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام و مدیرعامل فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به منظور توسعه همکاری های مشترک بین دو فرودگاه و ارتقاء سطح همکاری ها دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش فرینا، در این نشست که در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد و با حضور نادر ثناگو مطلق عضو هیات مدیره و منوچهر اتقیایی معاون هوانوردی فرودگاه پیام و محمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی برگزار شد، رئیس و جمعی از اعضای انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری و آژانس های هواپیمایی مشهد نیز حضور داشتند.
محور اصلی گفتگو ها در این جلسه موضوع تدوام و توسعه پروازهای مسافری فرودگاه پیام بود که حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را بیان داشتند و مقرر گردید مسئولین دفاتر خدمات مسافرتی و اعضای انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی مشهد طی نشستی جداگانه مسائل و موضوعات مالی فی مابین را بررسی و توافقات لازم در خصوص حمایت از توسعه پروازهای کرج را بررسی نمایند.
همچنین با دستور مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی تعداد 6 تابلوی تبلیغاتی واقع در بهترین نقاط سالن ترمینال فرودگاه مشهد به تبلیغات پرواز های مسافری فرودگاه پیام کرج اختصاص یافت.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو