ساخت و بازسازی 4 واحد آموزشی در دو روستای جزیره قشم

قائم مقام معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از مشارکت این سازمان و خیران جزیره در ساخت، بازسازی و تجهیز چهار واحد آموزشی در دو روستای هُلر و رمکان خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام سید مهدی موسوی اجاق در حاشیه بازدید حمید رضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیئت همراه از واحدهای آموزشی در روستاهای یاد شده، گفت: برای ساخت مدرسه غیرانتفاعی پسرانه و دخترانه بهار دانش، توسط سازمان منطقه آزاد قشم بیش از یک هزار متر مربع زمین به صورت رایگان در اختیار بخش خصوصی قرار داده شد.
وی ادامه داد: این مدرسه در 700 متر مربع زیربنا با بیش از 10 میلیارد ریال هزینه در روستای هُلر در بخش مرکزی جزیره قشم ساخته شده است.
به گفته موسوی اجاق، به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم قرار شد تجهیزات کامل مدرسه 13 آبان روستای هُلر شامل سیستم های سرمایشی، آزمایشگاهی و بخش دفتری این مدرسه که با بیش از دو میلیارد ریال هزینه خیران به طور کامل بازسازی شده است هم توسط این سازمان تامین شود.
به گفته وی، کلنگ هنرستان فنی و حرفه ای روستای هُلر که 2 هزار متر زمین آن به دستور حمید رضا مومنی در اختیار خیران مدرسه ساز قرار گرفته نیز در این بازدیدها به زمین زده شد.
موسوی اجاق افزود: همچنین تجهیزات کامل مدرسه پسرانه و دخترانه شش کلاسه شهید حقانی روستای رمکان با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال از سوی سازمان منطقه آزاد قشم تامین شده است.
قائم مقام معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: ساخت این مدرسه توسط تعدادی از بانوان خیر روستای رمکان و تجهیز کامل آن توسط سازمان منطقه آزاد قشم، زمینه فعالیت و حضور دانش آموزان را برای تحصیل در نخستین روز مهر ماه 97 را فراهم کرد.
بنا به این گزارش، حمیدرضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه علیرضا نصری فرماندار شهرستان، بهرام پور اشرف مدیر آموزش و پرورش قشم و حجت الاسلام سید مهدی موسوی اجاق قائم مقام معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان مطنقه آزاد قشم و جمعی از مسئولین جزیره از واحدهای آموزشی ساخته شده در روستاهای هُلر و رمکان بازدید کردند.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.