ظرفیت های گردشگری منطقه آزاد اروند در پایانه مرزی شلمچه به گردشگران معرفی می شود

بر اساس توافق دوجانبه میان مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند با مدیریت پایانه مرزی، ظرفیت های فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد اروند در پایانه مرزی شلمچه به زودی معرفی خواهند شد.

به گزارش فرینا، با توافق حاصل شده در نشست مشترکی که میان مسئول مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و مدیر پایانه مرزی شلمچه با همراهی و حضور مدیر اداره میراث فرهنگی و گردشگری خرمشهر برگزار شد، به زودی امکانات ضروری برای معرفی ظرفیت ها، خدمات و مراکز فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد اروند در پایانه مرزی شلمچه مستقر خواهد شد.

مدیر پایانه مرزی شلمچه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه گفت: متأسفانه تا به امروز در زمینه فرهنگی کم تر فعالیت داشته ایم اما با جلسه مطلوبی که امروز برگزار شد؛ طی توافق بعمل آمده با مدیریت توسعه  گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و اداره میراث خرمشهر، قرار بر این شد تا به منظور شناساندن هرچه بیشتر ظرفیت های فرهنگی و گردشگری منطقه به مسافرین خارجی که از مرز شلمچه وارد خاک کشور می شوند، با ایجاد یک محل در این پایانه مرزی، اولین گام های موثر در این راستا را برداریم.

احمد ناصر افزود: این فعالیت ها بیشتر در قالب بروشور و کتابچه های راهنمای فرهنگی و گردشگری منطقه و پاسخ به پرسش های گردشگران خواهد بود که در ارائه خدمات به مسافران و معرفی قابلیت ها و پتانسیل های موجود برنامه ریزی  شده است.

ناصر از اجرایی شدن این طرح در آینده نزدیک خبر داد و گفت:  تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا به زودی و هم زمان با ایام اربعین حسینی و تا نهایی شدن طرح اصلی، فاز نخست که توزیع بروشور میان زوار است را اجرایی کنیم؛ این نوید را هم خواهیم داد که استقرار مکان اصلی در پایانه، تا یک ماه آینده محقق شود.

سید محمد سیدی؛ مسئول مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند نیز با تشکر از همکاری مدیر پایانه مرزی شلمچه، از تفاهم شکل گرفته بعنوان یک حرکت مثبت فرهنگی نام برد که به زودی در این پایانه شاهد تحقق آن خواهیم بود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.