منطقه آزاد ماکو میزبان یک رویداد استارت آپ روستایی

رییس اندیشکده توسعه ای منطقه آزاد ماکو گفت: رویداد استارت آپ روستایی 28 آبان تا اول آذرماه امسال در این منطقه برگزار می شود و قرار است 200 نفر در آن مشارکت کنند.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، علی ملکی بیان کرد: پس از رویداد استارت آپ کسب و کارهای آینده روستایی منطقه یک کشور که شهریور سال جاری به میزبانی استانداری قزوین برگزار شد، رویداد منطقه 2 کشوری با حضور 200 نفر در منطقه آزاد ماکو به اجرا در می آید.
وی افزود: فعالان حوزه استارت آپ از استان های البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان و همدان با مشارکت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در این رویداد حضور می یابند.
وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی پتانسیل های حل مساله و همچنین تیم های استارت آپ خلاق جهت ایده پردازی و ارائه راهکار های نوآورانه حول محور های مزیت دار منطقه عنوان کرد و ادامه داد: تیم های برتر رویداد، مجوز استقرار و استفاده از حمایت های یک ساله مرکز نوآوری و شتابدهی هوشمند سازمان منطقه آزاد ماکو را دریافت می کنند.
وی به محورهای اصلی این رویداد استارت آپ اشاره کرد و گفت: فناوری های هوشمند در حوزه کشاورزی و فرآورده های لبنی، سامانه های پلتفرمی حوزه حمل و نقل، ترانزیت کالا و ترانزیت محصولات کشاورزی، نوآوری های حوزه گردشگری به ویژه بوم گردی، دولت الکترونیک و خدمات حوزه فناوری اطلاعات در مناطق روستایی، نوآوری های تولید محتوای چند رسانه ای و صنایع خلاق از جمله انیمیشن و داده های حجیم (Big Data) و تحلیل آن از جمله محورهای این رویداد است.
رییس اندیشکده توسعه ای منطقه آزاد ماکو بیان کرد: علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.fvillage.ir مراجعه کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو