برگزاری دومین دوره آموزشی فرماندهی حادثه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

جانشین فرمانده ارشد HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفت: مهمترین گروهی که در فرایند مدیریت بحران وجود دارد تیم فرماندهی صحنه حادثه است.

به گزارش فرینا، دومین دوره آموزشی تمرین کارگاهی فرماندهی حادثه برای حدود 120 نفر از 6 شرکت پتروشیمی این منطقه آغاز شد.
جانشین فرمانده ارشد HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد دوره های قبل، از حضور و مشارکت تمامی شرکتهای پتروشیمی در برگزاری هر چه موثر این دوره ها تقدیر و تشکر کرد.  
عبدالرضا زرگر افزود: تیم های فرماندهی حادثه بایستی از بین افراد توانمند و با انگیزه انتخاب و تحت بهترین آموزشها قرار گیرند چرا که مهمترین گروهی که در فرایند مدیریت بحران وجود دارد تیم فرماندهی صحنه حادثه است.
این دوره توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و دانشگاه امام حسین (ع) به میزبانی شرکت ره آوران فنون پتروشیمی در مجموعه فرهنگسرای اندیشه شهرک بعثت اجرا می شود.
شرکتهای پتروشیمی بندرامام، امیرکبیر، اروند، پایانه ها و مخازن پتروشیمی، بوعلی سینا، کارون و پایانه اکسیر شیمی شرکتهای مشارکت کننده در این برنامه هستند.
صبح امروز (دوشنبه 30 مهر 97) مراسم افتتاحیه این دوره با حضور مدیران عامل، اساتید دوره، اعضای کمیته بحران و فرماندهان ستادی و عملیاتی شرکتهای پتروشیمی برگزار شد. پس از مراسم افتتاحیه طی سه شبانه روز دوره های فشرده عملیاتی و تئوری به شرکت کنندگان داده می شود تا هر چه بیشتر برای مدیریت صحنه حادثه آماده شوند.
در این دوره نیز مطابق دوره های پیشین، برنامه های فرهنگی و ورزشی متعددی برای شرکت کنندگان اجرا می شود و در پایان دوره تیم برتر معرفی خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو