بازدید مشاور رییس جمهور از قطعه سوم بزرگراه خلیج فارس قشم

مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی کشور با همراهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران سازمان و شهرستان از «فاز سوم بزرگراه خلیج فارس قشم» بازدید کردند.

 

به گزارش فرینا، قطعه سوم پروژه بزرگراه خلیج فارس به منظور آسان سازی تردد در ساحل شمالی جزیره با اعتباری بالغ بر 148 میلیارد ریال  آغاز شده و تاکنون 28 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
با اجرای این پروژه، میدان درگهان  و اسکله کاوه در دو باند رفت و برگشت به  عرض هر باند  11.5 متر به یکدیگر متصل می شوند.
با توجه به پر رفت و آمد بودن این جاده، سه خط تندرو، کندرو و توقف اضطراری در هر باند برای روان سازی تردد در این مسیر طراحی شده است.
بازدید از دو پالایشگاه نفتی به نام های بهین پالایش و اسکله نفتی حرا، دو نیروگاه قشم مولد و انرژی گستر قشم و همچنین طولانی ترین پیست سافاری ساحلی کشور از برنامه های سفر مرتضی بانک به قشم است.
گفتنی است، مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور جهت بازدید از پروژه های حوزه نفت و انرژی و شیلات منطقه آزاد قشم، صبح سه شنبه یکم آبان ماه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار، امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از معاونین، مدیران سازمان و شهرستان از طریق اسکله شهید ذاکری قشم وارد این منطقه آزاد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو