معاون هماهنگ‌کننده ناجا:

امنیت کاملی در مرز شلمچه برقرار است

معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: حداقل تعداد ۳۰ هزار نفر از نیروهای ما در تخصص‌های مختلف در مرزهای سه‌گانه با عراق مستقر هستند.

به گزارش فرینا، سردار محمدعلی نوری نژاد با حضور در مرز شلمچه از وضعیت خدمات رسانی به زائران بازدید کرد. وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: از فردا در مرزهای مهران و چذابه حضور پیدا می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا افزود: امشب در شلمچه حضور پیدا کردیم تا چنانچه کمبود و کاستی وجود داشته باشد و کاری از دست ما بربیاید انجام دهیم و خدمتی به زائران کرده باشیم.

سردار نوری نژاد بیان کرد: با توجه به اینکه زائران در مدتی محدود از سه محور محدود عبور می‌کنند و بازمی‌گردند، تهیه امکانات لازم کار بسیار سختی است و نیروی انتظامی نیز بخشی از این وظیفه ر ابر عده دارد.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: یگان ویژه، مرزبانی، خدمات هوایی، بهداشتی، پشتیبانی به زائران ارائه می‌کنند که کاری سنگین و پرحجم است هرچند این کارها را و عاشقانه انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: در کنار این‌ها برقراری امنیت یکی از وظایفی است که بر عهده ما است و هم‌اکنون نیز برقرار است و امیدواریم خداوند این خدمت را بپذیرد.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا با اشاره به تعداد نیروهای انتظامی مستقر در مرزهای کشور با عراق، اعلام کرد: حداقل تعداد ۳۰ هزار نفر از نیروهای ما در تخصص‌های مختلف در مرزهای سه‌گانه با عراق مستقر هستند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.