اربعین الگویی برای وحدت اسلامی است

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: همایش عظیم اربعین حسینی الگویی برای وحدت ملت های مسلمان است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، مرتضی بانک در حاشیه بازدید از مرز بین المللی شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده مسیرهای مختلف برای خودروهای خادمان و زائران در مرز شلمچه تردد را روان کرده و بخشی از زائران نیز که از طریق مرز مهران عازم عتبات بودند به سمت مرز شلمچه گسیل شده‌ اند.
وی افزود: در برخی مسائل از جمله تفاوت قیمت ‌ها ممکن است برای زائران مشکل ایجاد شود که خوشبختانه پرداخت ارز دولتی به زائران تا حدودی این مشکل را برطرف ساخت.
مشاور رئیس جمهور گفت: خدماتی که در مرز شلمچه ارائه می ‌شود مناسب است و برای برخی زائران که ویزا اخذ نکرده ‌اند، تمهیداتی اندیشیده شده تا در همین منطقه نسبت به دریافت روادید اقدام نمایند.
مرتضی بانک افزود: مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند در 2 سوی مرز شلمچه مناسب بوده و زیرساخت ها نیز برای تردد روان زائران بخوبی شکل گرفته است.
وی گفت: به نظر می ‌رسد مرز شلمچه با امکانات مناسبی که دارد توان خدمت به شمار بیشتری از زائران را در اختیار دارد.
دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افزود: تلاش می شود تا بتوانیم امکانات بهتری برای زائران مهیا کنیم و با ایجاد جاده و آسفالت مسیرهای بیشتری برای زائران و خودروهای خادمان ایجاد شود و قطعا در سال آینده خدمات بسیار بیشتری در مرز شلمچه ارائه خواهد شد.
مرتضی بانک امروز مرز بین المللی شلمچه را مورد بازدید قرار داد.
13 هزار خادم در مرز شلمچه به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند. 
شلمچه یکی از 2 گذرگاه مرزی تردد زائران اربعین حسینی در استان خوزستان است. 
گذرگاه مرزی شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر قرار دارد. 
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.