بازدید نماینده مردم شبستر و دبیراول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از منطقه آزاد چابهار

"معصومه علیشاهی" نماینده مردم شبستر و دبیراول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در سفری یک روزه به چابهار از بخش های مختلف منطقه آزاد چابهار بازدید کرد.

به گزارش فرینا، معصومه علیشاهی در این سفر با عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست "کردی" گزارشی از رویکرد سازمان منطقه آزاد چابهار با هدف تکمیل زنجیره های تولید در جهت اشتغال زایی جامعه محلی ارایه داد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی از دو مگاپروژه صنعتی شامل سایت های پتروشیمی که در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ هکتار جهت استقرار واحدهای تولیدی انواع محصولات پتروشیمی و فولاد مکران به مساحت ۳۰۰ هکتار با سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیاردی جهت تولید سنگ دولومیت، بنتومیت و نرمه آهک، محصولات گندله، آهن اسفنجی و بریکت CBI در حال احداث است بازدید به عمل آورد.

دبیراول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید از سایت پتروشیمی نگین مکران در نشست با مدیران این مجتمع صنعتی در جریان روند چگونگی پیشرفت کار و سایر مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

معصومه علیشاهی در ادامه بازدید از واحدهای تولیدی از واحد تولیدی  سپیدپلاست با اشتغالزایی ۱۳۰ نفر در سه شیفت کاری، واحد فرآوری برنج "شرکت بهارچمن"، واحدتولیدی مصنوعات طلا، کارگاههای زنجیره تکمیل فرآوری برنج شامل دوخت و چاپ کیسه های برنج توسط بانوان محلی دیدن کرد.

واحد تولیدی آریا پروفیل "تولید لوله و پروفیل" که ظرفیت تولید آن ۳۵۰۰۰ تن در سال و اشتغالزایی ۸۰ نفر را دارد، مرکز اقامتی و تفریحی هتل بومگردی آبکان مورد بازدید قرار گرفتند.

بازدید از پیکره مسکونی و فاز دانشگاهی محل استقرار دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در منطقه آزاد چابهار از دیگر برنامه سفر ایشان بود.

شایان ذکراست مقرر شد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در آینده ای نزدیک با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مسائل و مشکلات پیش روی این منطقه را مطرح تا مورد بحث و بررسی قرارگیرد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو