منطقه آزاد ارس بهترین مکان برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان است

مدیرعامل شرکت دانش بنیان رادپویا طب ارس به عنوان یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد ارس، در حاشیه نمایشگاه رینوتکس 2018 تبریز گفت: منطقه آزاد ارس بهترین مکان برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان، تولید این محصولات و صادرات است.

به گزارش فرینا، جعفر آقازاده افزود: محصول اولیه این شرکت با حمایت ها و کمک مرکز رشد ارس تولید شده است و به صورت آزمایشی در مرکز دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حال استفاده است.
آقازاده گفت: الکتروگونیا متر دیجیتال، محصول ابتکاری شرکت دانش بنیان رادپویا طب ارس است و در زمینه اندازه گیری انحنای گردن به صورت کاملا دقیق، کاربرد دارد.
وی افزود: هم اکنون این کار به صورت غیردقیق و توسط خط کش انجام می شود اما وسیله تولیدی این شرکت می تواند به سرعت، میزان انحنا را اندازه گرفته و توسط کامپیوتر چاپ کند تا در اختیار پزشک متخصص قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان رادپویا طب ارس گفت: این دستگاه پزشکی رقیب خارجی ندارد و تاییدیه های لازم را از دانشگاه علوم پزشکی تبریز دریافت کرده است.
آقازاده در زمینه برنامه های آتی این شرکت، عنوان کرد: تولید اولیه دستگاه اپتیک برای درمان آکنه و جوان سازی پوست نیز به پایان رسیده است و در صورت کسب مجوزها و تاییدیه های لازم، قادر به تولید دومین محصول خود نیز خواهیم بود.
مرکز رشد واحدهای فناور ارس در 25 آذر سال 1395 با حضور مسئولین سازمان منطقه آزاد ارس و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد در ساختمانی به متراژ 500 متر مربع و با 20 دفتر کار برای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان آغاز بکار کرد. تخفیف در عوارض پروانه ساخت تا 50 درصد، تخفیف در هزینه زمین تا 30 درصد، تخفیف در هزینه اجاره سالن‌های استیجاری برای پنج سال اول تا 30 درصد و تخفیف در هزینه عوارض مجوز فعالیت و عوارض عمران شهری تا 100 درصد، از جمله مشوق‌های ارائه شده به شرکت‌های دانش‌بنیان در منطقه آزاد ارس است.
گفتنی است، نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی تبریز (رینوتکس 2018) با حضور سازمان منطقه آزاد ارس و برخی از شرکت های مستقر در مرکز رشد ارس برگزار شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو