چند انتصاب در وزارت اقتصاد

فرهاد دژپسند طی احکام جداگانه ای، معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی و دستیار خود در امور هسته های اندیشه ورزی وزات امور اقتصادی و دارایی را منصوب کرد.

به گزارش فرینا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، بر این اساس "علی عسگری"، " امیر تقی تهرانی" و "پیمان میراب آستانه" بنا بر حکم وزیر اقتصاد به ترتیب به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی و دستیار وی در امور "هسته های اندیشه ورزی" در وزارت متبوع منصوب شدند.
گفتنی است، علی عسگری دارای مدرک دکترای اقتصاد از دانشگاه تهران و قبل از این در دولت تدبیر و امید مسئولیت هایی چون ریاست سازمان امور مالیاتی کشور، معاونت مالی و اقتصادی ایدرو و مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری امید را عهده دار بوده است.
بر این اساس ، پیمان میراب آستانه، دانشجوی دکتری مدیریت تولید و عملیات و سمت قبلی وی نیز رییس گروه امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه کشور بوده است.
همچنین امیر تقی تهرانی، دانشجوی دکتری مدیریت تکنولوژی و سمت قبلی وی نیز مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه بوده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو