بزرگترین شهربازی خاورمیانه در منطقه ویژه اقتصادی زرندیه

بزرگترین شهربازی خاورمیانه سال آینده در سرزمین ایرانیان زرندیه افتتاح خواهد شد.

به گزارش فرینا، نخستین نمایشگاه توانمندی های اقتصادی و سرمایه گذاری زرندیه در حوزه صنعت و کشاورزی در سرزمین ایرانیان این شهرستان افتتاح شد.
مدیر شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان زرندیه در این نمایشگاه گفت: بزرگترین شهربازی خاورمیانه به صورت مجزا برای آقایان و بانوان سال آینده در سرزمین ایرانیان افتتاح خواهد شد.
 شعار شهر آیلند شهری به سبک فرداست و این شهر با بهره گیری از فناوری های نوین و استفاده از نظرات نخبگان و دانشمندان طراحی و احداث می شود. 
شهر آیلند با وسعتی بالغ بر ۱۷۰۰ هکتار و ۲۵ نوع کاربری گزینه مناسبی با کاربری های گوناگون برای پذیرش سرمایه های کوچک و بزرگ است 
وی با اشاره به کاربری های این شهر گفت: مجموعه های ورزشی برای برگزاری مسابقات ملی و جهانی، اجرای پارک علم و فناوری، دهکده سلامت، منطقه ویژه اقتصادی از کاربری ها و ظرفیت های این شهر جدید برای جذب سرمایه داخلی و خارجی است.
معاون اقتصادی استانداری مرکزی نیز در آئین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در حالی که دشمنان این مرز بوم تلاش می کنند فعالین اقتصادی و مردم را بسوی ناامیدی سوق دهند، برگزاری این نمایشگاه می تواند این امیدواری را برای مردم بوجود بیاورد که زمینه های بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاری و ارائه توانمندی های شهرستان داشته باشد.
فرخی افزود: این نمایشگاه گوشه ای از ظرفیت های زرندیه است و این شهرستان  به عنوان قطب سرمایه گذاری استان مرکزی و نزدیکترین شهرستان استان به پایتخت با داشتن زیرساخت های مناسب توانسته سرمایه گذاران خوبی را جذب کند.
وی ادامه داد: دراین شهرستان از اقوام مختلف کشور و خارج از کشور سرمایه گذاری های خوبی انجام شده است و این نمایشگاه گوشه ای از این طرفیت های سرمایه گذاری است که می تواند بازار خوبی را برای فروش این محصولات و جذب سرمایه  دراین منطقه ایجادکند.
 فرماندار شهرستان زرندیه نیز گفت: اولین نمایشگاه توانمندی های اقتصادی شهرستان زرندیه امروز با حضور صنعت گران و کشاورزان و 50 سرمایه گذار  آغاز شد.
 فدائی ابراز امیدواری کرد که با نمایش توانمندی های شهرستان زرندیه، مردم ایران اسلامی بتوانند با کالاهای تولیدی در سطح این شهرستان آشنا و استفاده بکنند. 
وی گفت: در حوزه تولید در این شهرستان، این نمایشگاه در جهت سالی که بنام حمایت از کالای ایرانی و دستور رئیس جمهور مبنی بر جمایت از تولیدات داخلی شکل گرفته تا بتوانیم موقعیت خوبی را برای سرمایه گذاران ایجاد نماییم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو