بیمارستان امام علی چابهار به دستگاه آنژیوگرافی مجهز می شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان چابهار گفت: با همت منطقه آزاد چابهار و دانشکده علوم‌پزشکی ایرانشهر و تجهیز بیمارستان امام علی چابهار به مرکز آنژیوگرافی، کاهش مرگ و میر بیماران قلبی و عروقی را در حوزه تحت پوشش این بیمارستان شاهد خواهیم بود.

به گزارش فرینا، معین‌الدین سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: پس‌ازاینکه با پیگیری ویژه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، هیئت‌امنای ارزی وزارت بهداشت با خرید دستگاه آنژیوگرافی برای چابهار موافقت نمود، سازمان منطقه آزاد چابهار، ۳۰ میلیارد ریال جهت خرید دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان امام علی چابهار اختصاص داد.

سعیدی گفت: در شرایط فعلی نزدیک‌ترین مرکز آنژیوگرافی به شهرستان چابهار در زاهدان مستقر است که این فاصله ۷۰۰ کیلومتری و اهمیت فاکتور زمان در مداوای بیماران قلبی و عروقی، سبب افزایش آمار مرگ‌ومیر این بیماران در شهرستان چابهار شده است.

وی افزود: مردم شهرستان چابهار این اقدام بزرگ در حوزه سلامت را پیش درآمدی برای اتفاق بزرگ‌تر یعنی تحقق وعده وزیر بهداشت در دی‌ماه ۹۴ و کلنگ زنی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار می‌دانند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان چابهار در پایان بر الزام دیگر متولیان طرح‌های توسعه ملی در شهرستان به‌ویژه سازمان بنادر و دریانوردی به انجام مسئولیت اجتماعی خود تأکید کرد.

گفتنی است؛ بیمارستان امام علی چابهار، مجهزترین مرکز درمانی از پهنه راسک تا جاسک در جنوب بلوچستان یعنی شهرستان‌های کنارک، قصرقند، نیکشهر، سرباز، چابهار و حتی جاسک هرمزگان با حدود جمعیتی 700 هزار نفر جمعیت است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو