در هفته کتاب صورت گرفت:

اهدای 6500 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی و مدارس منطقه آزاد ارس

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: همزمان با هفته کتاب، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از کتابخانه عمومی این منطقه در شهر جلفا بازدید و دستور لازم برای تکمیل سیستم گرمایشی و نیز بهسازی فضای خانه کتابدار را صادر کردند.

به گزارش فرینا؛ یوسف داداش زاده افزود: کتابخانه میرزا طاهر خوشنویس که تنها واحد کتابخانه عمومی در منطقه ارس می باشد با پشتیبانی سازمان منطقه آزاد در سال گذشته یک واحد کتابخانه سیار را نیز راه اندازی نموده که با توجه به دستور مساعد مدیرعامل محترم سازمان مبنی بر تداوم پشتیبانی ازآن، فعالیت کتابخانه سیار همچنان ادامه خواهد داشت.
داداش زاده گفت: کتابخانه سیار جلفا در سال گذشته با جذب 900 نفر عضو از شهرها و روستاهای محدوده منطقه و شهرستانهای جوار توانسته خدمات بسیار مفیدی را به نقاط محروم و مرزی شهرستانهای جلفا و خداآفرین ارائه نماید.
وی افزود: در این بازدید همچنین تداوم مسابقات کتابخوانی در سطح منطقه و برگزاری نشست های تخصصی نقد و بررسی کتاب مورد تاکید قرار گرفت. 
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس تصریح کرد: در راستای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی، معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول سال جاری و هفته کتاب وکتابخوانی بالغ بر 6500 جلد کتاب به ارزش بالغ بر  960 میلیون ریال در سطح منطقه جهت بهره مندی شهروندان در کتابخانه های مدارس و عمومی  توزیع کرده است.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.