فرهنگ سازی در حوزه های مختلف اجتماعی با همکاری بسیج و سپاه محقق می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم، فرهنگ سازی در حوزه های مختلف اجتماعی را با کمک بسیج و سپاه و نیروهای مردمی امکانپذیر دانست.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم به مناسبت هفته بسیج، بیان کرد: پیشرفت برنامه‌های فرهنگی برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در تعامل با بسیج میسر می شود.
کمساری، مسئولیت‌های بسیج در زمینه پاسداری از هویت دینی و فرهنگ اصیل ملی را ارزشمند دانست و افزود: بسیج و سپاه جزو بدنه نظام هستند و می‌توانند در حوزه فرهنگ و هنر با وحدت و همدلی که بین آحاد مردم وجود دارد، کمک‌های زیادی انجام دهند، همانگونه که همواره حامی و همراه ما بوده اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به نقش موثر بسیج در حوزه های مختلف فرهنگ سازی گفت: تلاش های بسیج برای فرهنگ سازی در حوزه اقتصاد مقاومتی، کار و کار آفرینی، پیشگیری از سوء مصرف مواد و مقابله با تهاجم فرهنگی، نقشی سازنده و مهم بوده است.
شایان ذکر است، حاضرین در جلسه در خصوص مسائل فرهنگی شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر گسترش فعالیت های فرهنگی و افزایش همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی منطقه آزاد قشم و ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان تاکید کردند.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.