نظارت دقیق بر مراکز و تاسیسات علمی، صنعتی و گردشگری قشم

مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مراکز و تاسیسات علمی، صنعتی و گردشگری قشم از غرب تا شرق جزیره توسط بازرسان این مدیریت با جدیت نظارت می شوند.

به گزارش فرینا، حامد افضلی نیکو افزود: بازدید میدانی مراکز و تاسیسات تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه های گردشگری، عمرانی و خدماتی از اول دی ماه امسال آغاز شده است.
افضلی نیکو گفت: در گام نخست بازدید از مراکز تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم، کارخانه ریز جلبک و تاسیسات آبشیرینکن غرب جزیره قشم و کاشانه های میهمان در روستاهای کانی، چاهو غربی و شرقی، گوران، مرادی و دولاب مورد بازدید قرار گرفت.
به گفته وی، در بازدید کاشانه های میهمان در روستاهای یاد شده علاوه بر تاکید نسبت به اهمیت ارائه خدمات شایسته به گردشگران، لزوم تمدید مجوز فعالیت برای ادامه کار هم به اداره کنندگان خانه های بوم گردی یادآوری شد.
مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: مجوز فعالیت همه فعالان اقتصادی در جزیره قشم باید به روز باشد و براساس قانون از ادامه کار واحدهای فاقد مجوز و یا واحدهایی که تاریخ مجوز فعالیت شان به اتمام رسیده جلوگیری خواهد شد.
افضلی نیکو گفت: در نشست با جوامع محلی و دهیاران علاوه بر اشنایی با نقطه نظرات مطرح شده آنان همچنین پیشنهادات آنان در حوزه های مختلف را نیز هم به صورت تلفنی از هر روستا و هم به صورت کتبی به مسئولان انتقال می دهیم.
بنا به این گزارش، مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم بازرسی از تاسیسات، اسکله ها و حوزه های گردشگری و عمرانی مرتبط با این سازمان را با هدف ارتقای سطح خدمات به گردشگران و به صورت دو روز در هر هفته از غرب تا شرق جزیره قشم را در دستور کار خود قرار داده است.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو