آغاز اقدامات اجرایی طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49535
ساعت 15:17 دوشنبه 10 دی 1397
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع ویژه مدیران، کارشناسان و مسئولین دفاتر این سازمان خبر داد.

به گزارش فرینا، علی عسکری اظهار کرد: طرح تکریم ارباب رجوع سازمان منطقه آزاد قشم، متشکل از 20 بند بوده که در راستای بهبود ارایه خدمات و تامین رضایت مراجعین این سازمان تنظیم شده است.
 وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه این طرح، افزود: دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع طی چندین جلسه متوالی تا پایان سال جاری برگزار خوهد شد.
 عسکری افزود: این جلسات آموزشی موضوعاتی از قبیل شخصیت شناسی، اخلاق حرفه ای، ارتباط موثر و مشتری مداری را شامل خواهد شد.
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم، بحث تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع را یکی از مباحث مهم سازمانی دانست و گفت: برای دستیابی به اهداف متعالی سازمان در راستای تکریم ارباب رجوع، مشارکت تمام کارکنان ضروری است.
 گفتنی است، نخستین دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع با حضور بیش از 60 تَن از روسا، کارشناسان و مسئولین دفاتر سازمان منطقه آزاد قشم، توسط مدیریت منابع انسانی این سازمان روز پنج شنبه 22 آذرماه در مرکز بین المللی قشم برگزار شد.

شناسه خبری: 49535

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

آیین کلنگ زنی احداث مدرسه 4 کلاسه روستای وشنام مرید برگزار شد
دوغارون-چابهار؛ مسیر باز شدن قفل اقتصاد شرق ایران
شتاب‌گیری ایجاد گمرکات تخصصی در مناطق آزاد در پی توافقات دبیرخانه شورای‌عالی و گمرک جمهوری اسلامی ایران
تسریع در روند انتقال شهرک صنعتی تایباد به منطقه آزاد دوغارون
رایزنی ایران و ارمنستان برای افزایش همکاری‌های اقتصادی در بازار اوراسیا

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟
مناطق آزاد پایلوت هم پیوندی اقتصاد ملی و بین‌المللی