آغاز اقدامات اجرایی طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان منطقه آزاد قشم

  • دوشنبه 10 دی 1397 - 15:17
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع ویژه مدیران، کارشناسان و مسئولین دفاتر این سازمان خبر داد.

به گزارش فرینا، علی عسکری اظهار کرد: طرح تکریم ارباب رجوع سازمان منطقه آزاد قشم، متشکل از 20 بند بوده که در راستای بهبود ارایه خدمات و تامین رضایت مراجعین این سازمان تنظیم شده است.
 وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه این طرح، افزود: دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع طی چندین جلسه متوالی تا پایان سال جاری برگزار خوهد شد.
 عسکری افزود: این جلسات آموزشی موضوعاتی از قبیل شخصیت شناسی، اخلاق حرفه ای، ارتباط موثر و مشتری مداری را شامل خواهد شد.
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم، بحث تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع را یکی از مباحث مهم سازمانی دانست و گفت: برای دستیابی به اهداف متعالی سازمان در راستای تکریم ارباب رجوع، مشارکت تمام کارکنان ضروری است.
 گفتنی است، نخستین دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع با حضور بیش از 60 تَن از روسا، کارشناسان و مسئولین دفاتر سازمان منطقه آزاد قشم، توسط مدیریت منابع انسانی این سازمان روز پنج شنبه 22 آذرماه در مرکز بین المللی قشم برگزار شد.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.