دانشگاه تبریز ظرفیت علمی خوبی برای ارس است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در جلسه آغازبکار مجدد پردیس ارس دانشگاه تبریز، این دانشگاه را ظرفیت علمی خوبی برای ارس عنوان کرد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان افزود: آغاز بکار مجدد پردیس ارس دانشگاه تبریز خبر خوشحال کننده ای برای ما و جامعه علمی، صنعتی و اقتصادی ارس است.
نریمان گفت: امیدواریم با تایید دانشگاه تبریز و تصویب شورای عالی گسترش، پذیرش دانشجو در رشته های مختلف شروع شود.
وی افزود: با رویکرد جدید دانشگاه تبریز، دانشجویان و متقاضیان تحصیل در مقطع فوق لیسانس و دکتری، با برگزاری آزمون به پردیس ارس این دانشگاه جذب می شوند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تاکید کرد: این رویکرد همسو با سیاست های سازمان منطقه آزاد ارس بوده و یکی از مواردی که در منطقه آزاد ارس پیگیر آن هستیم، تبدیل ارس به قطب دانشگاهی کشور است. 
نریمان گفت: تلاش می کنیم تا در زمینه جذب دانشجویان خارجی نیز اقدامات لازم را انجام داده و علاقمند هستیم تا در بهمن ماه امسال برخی از رشته ها را در این پردیس فعال کنیم.
وی تصریح کرد: فعالیت کامل پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز در تمام رشته های پیش بینی شده از مهر ماه سال آینده آغاز می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به نحوه جذب دانشجو در این پردیس دانشگاهی، گفت: در زمینه رشته های تحصیلی نیازسنجی خواهد شد و هماهنگی کاملی بین سازمان منطقه آزاد ارس و دانشگاه تبریز برقرار خواهد شد تا بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده به طور کامل دست پیدا کنیم. 
نریمان اضافه کرد: منطقه آزاد ارس در آذربایجان شرقی واقع شده است و ارتباط بسیار خوبی با دانشگاه تبریز دارد اما با دانشگاه تهران، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی نیز تعامل کاملی خواهیم داشت. 
وی تاکید کرد: دانشگاه تبریز یکی از دانشگاه های قدیمی و معتبر در فهرست دانشگاه های ایران و جهان است و لازم است که سازمان منطقه آزاد ارس تعامل کافی با این مرکز علمی داشته باشد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.