تجلیل از تصویرگر خاطرات انقلاب ماکو در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

جمعی از مسئولان و مشاوران سازمان منطقه آزاد ماکو به همراه فرماندار شهرستان ماکو ضمن عیادت از پیشکسوت عرصه رسانه منطقه از تلاش ها و زحمات وی تجلیل کردند.

به گزارش فرینا، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جمعی از مدیران و مشاوران منطقه آزاد ماکو به همراه عباسی فرماندار ماکو با حضور در منزل صفرعلی محمدپور از وی بعنوان طلایه دار عرصه رسانه و اطلاع رسانی تجلیل و زحمات وی را ارج نهادند.
مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این دیدار پس ابلاغ پیام تقدیر دکتر سلیمانی به آقای محمدپور ضمن تاکید بر ارج نهادن به پیشکسوتان عرصه های مختلف، حضور آنها را انگیزه برای کسانی دانست که در زمینه های مختلف پا به عرصه گذاشته اند و برای پیشبرد توسعه در منطقه تلاش می کنند.
فرماندار ماکو نیز در سخنانی با اشاره به اینکه صفرعلی محمدپور از افتخارات عرصه اطلاع رسانی در ماکو است، گفت: ایشان در دوران انقلاب اسلامی، بحران ها و فراز و نشیب های مختلف قبل و بعد انقلاب با کمترین امکانات و بدون هیچ چشم داشتی در این عرصه قدم گذاشت و تمام سعی خود را برای ارائه بیان مشکلات مردم و دستاوردهای انقلاب به کار برد.

در این دیدار صفرعلی محمدپور با بیان خاطراتی از دوران انقلاب و دفاع مقدس چنین دیدارهایی را باعث تقویت روحیه پیشکسوتان دانسته و از تلاش های سازمان منطقه آزاد ماکو در جهت یاری به فعالان حوزه های مختلف کار و هنر را ستود.

وی به خاطراتی از دوران خبرنگاری خود اشاره کرد و گفت: درگذشته خبرنگاران با تمام وجود در عرصه خبر قدم می گذاشتند و بدون چشم داشتی تمام سعی خود را در این مسیر می گذاشتند و به موفقیت های بزرگی دراین مسیر رسیدند که بالاترین پاسداری از نظام اسلامی و شهادت در راه خداوند بود.

در این دیدار هدایایی به رسم یادبود به خبرنگار و عکاس باسابقه منطقه آزاد ماکو اهدا شد.

شایان ذکر است صفرعلی محمدپور از دهه چهل شمسی به عنوان خبرنگار برای رسانه های مکتوب کشوری فعالیت داشته و آرشیوتصویری با ارزشی از دهه های چهل، پنجاه و شصت به خصوص رویدادهای انقلاب و دفاع مقدس دارد.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.