11 فیلم سینمایی جشنواره فجر در آبادان اکران می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: 11 فیلم سینمایی جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن‌ماه همزمان با تهران در آبادان اکران می شود.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، همایون قنواتی در مراسم رونمایی از پوستر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در منطقه آزاد اروند افزود: فیلم‌های منتخب بخش مسابقه در سه سانس در ساعت‌های 17، 19.30 و 22 در سینما مهر برای علاقه‌مندان پخش می‌شود.
قنواتی فیلم‌های منتخب برای اکران در آبادان را آشفتگی به کارگردانی فریدون جیرانی، پالتوی شتری به کارگردانی محمدعلی میرزایی، تیغ و ترمه به کارگردانی کیومرث پوراحمد، حمال طلا به کارگردانی تورج اصلانی، در خونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی، دیدن این فیلم جرم است به کارگردانی رضا زهتابچیان ، خون خدا به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی، قسم به کارگردانی محسن تنابنده، سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هنرمند، معکوس به کارگردانی پولاد کیمیایی، سرخ‌پوست به کارگردانی نیما جاویدی و شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار عنوان کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند به برگزاری نشست‌های تخصصی بررسی فیلم‌های جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده در آبادان با حضور عوامل فیلم‌ها اشاره کرد و گفت:فیلم‌های جشنواره از 12 تا 22 بهمن به‌جز روزهای 19 و 20 بهمن‌ماه که مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است پخش می‌شوند.
قنواتی همچنین از نمایش پنج فیلم کودک و نوجوان در قالب طرح سیمرغ و پروانه‌ها همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در آبادان خبر داد و افزود:فیلم‌های لکنت برگزیده کارگردانی جشنواره اصفهان، پاستاریونی بهترین فیلم کودک جشنواره اصفهان، انیمیشن بنیامین پذیرفته‌شده در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، ضربه‌فنی بهترین فیلم نوجوان جشنواره اصفهان و انیمیشن آخرین داستان در 2 سانس صبح از 13 تا 17 بهمن نمایش داده می‌شوند.
وی ظرفیت سینما مهر آبادان را 350 نفر اعلام کرد و بیان داشت:علاقه‌مندان می‌توانند بلیت فیلم‌های جشنواره را از سایت سینما تیکت و یا از باجه سینما مهر آبادان به صورت حضوری خریداری نمایند.
آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند دارای چهار سینمای فعال با یک هزار و 550 صندلی هستند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.