برقراری سفر هوایی به مسقط عمان از جزیره قشم

عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برقراری خط پروازی جدید فرودگاه بین المللی قشم به مقصد مسقط پایتخت عمان و بالعکس خبر داد.

به گزارش فرینا، عبدالجواد کمالی گفت: خط پروازی دوسویه فرودگاه بین المللی قشم به مقصد مسقط پایتخت کشور عمان همزمان با آئین های ویژه دهه مبارک فجر از 16 بهمن ماه به صورت دو پرواز در هفته برقرار می شود.
کمالی با اعلام اینکه پرواز قشم به مسقط از طریق شرکت هواپیمایی قشم ایر انجام می شود، افزود: با برقراری این مسیر هوایی، پروازهای بین المللی فرودگاه قشم در دو مسیر دُبی و مسقط انجام خواهد شد.
وی گفت: با توجه به تبلیغات گسترده ای که برای معرفی ظرفیت های گردشگری و صنعتی قشم در مسقط انجام داده ایم، پیش بینی می شود برقراری این خط هوایی موجب ارتقای فعالیت های اقتصادی عمانی ها در منطقه آزاد قشم شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: مردم کشور عمان علاقه زیادی برای سفر به ایران از جمله منطقه آزاد قشم دارند و در کنار خط هوایی ایجاد شده به زودی خط دریایی جزیره قشم به استان مَسَندم در این کشور هم با هدف افزایش سفر گردشگران برقرار خواهد شد.
کمالی همچنین از راه اندازی خط هوایی در مسیر قشم به دوحه قطر و بالعکس هم به عنوان سیاست آینده سازمان منطقه آزاد قشم برای افزایش خطوط بین المللی فرودگاه قشم نام برد و افزود: ارتباط با دوحه با توجه به بازی های جام جهانی 2022 در این کشور بسیار حائز اهیمت است.
به گفته وی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رایزنی های بسیار مهمی با هدف برقرار شدن خط هوایی با دوحه قطر را با مسئولان کشور انجام داده و امیدواریم تا پایان امسال شمار خطوط بین المللی فرودگاه قشم به سه مسیر افزایش یابد.
عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اظهارامیدواری کرد با افزایش شمار خطوط بین المللی فرودگاه قشم شاهد ارتقای سفر گردشگران و فعالان اقتصادی قطر، عمان و امارات متحده عربی به این جزیره مستعد سرمایه گذرای باشیم.
بنا به این گزارش، هم اینک به صورت روزانه یک پرواز شرکت قشم ایر مسافران و گردشگران را از فرودگاه بین المللی قشم به دُبی و از فرودگاه دُبی به فرودگاه بین المللی قشم منتقل می کند و از روز سه شنبه همین هفته 16 بهمن ماه شاهد برقراری خط هوایی جدید شرکت قشم ایر به صورت دو پرواز در هر هفته از قشم به مقصد مسقط پایتخت عمان خواهیم بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو