یازدهمین المپیاد ورزشی دانش آموزی آبادان به کار خود پایان داد

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند از پایان «یازدهمین المپیاد ورزشی دانش آموزی بزرگداشت 400 شهید دانش آموز آبادان» خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، پیمان ادیبی در آیین اختتامیه این المپیاد در ورزشگاه تختی آبادان گفت: در این المیپاد بیش از 6هزار دانش آموز پسر و دختر در 18رشته ورزشی با یکدیگر رقابت کردند.
ادیبی افزود: این المپیاد، بستری مناسب برای رشد و توسعه فعالیت های ورزشی دانش آموزان است.
وی هدف از اجرای این المیپاد را ارتقای سلامتی و پیشگیری از انواع بیماری های جسمی و روانی در بین دانش آموزان عنوان کرد و گفت: این طرح در تمام مدارس آبادان اجرایی شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند کشف استعدادهای ورزشی دانش آموزان را از مهمترین اهداف المپیاد درون مدرسه ای بیان کرد و گفت: در این المپیاد استعدادهای ورزشی که آینده ورزش این شهر را رقم می زنند شناسایی و به مسابقات استانی و کشوری اعزام شدند.
رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان نیز در این آیین هدف از برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزی را مشارکت دانش آموزان و شناسایی استعدادها بیان کرد و گفت: دانش آموزان در المپیاد درون مدرسه ای با هدف برابری، همنوعی، شناسایی استعدادها و مشارکت و شعار تحصیل، تهذیب و ورزش به رقابت می پردازند.
حبیب الله رمضانی افزود: این المپیاد با هدف ایجاد نشاط و شادابی، ارتقای آمادگی جسمانی، رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه، ایجاد رقابت سالم و پرورش روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری دانش آموزان برگزار شد.
دانش آموزان در این المپیاد از ابتدای دی ماه سال جاری در رشته های والیبال، بسکتبال، هندبال، بدمینتون، دو و میدانی، اسکیت، ژیمناستیک، کبدی، طناب زنی، طناب کشی، شطرنج، کاراته، جودو، کشتی، وزنه برداری و آمادگی جسمانی های رقابت کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.