پایانه مسافربری قشم جانمایی شد

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از جانمایی پایانه مسافربری قشم در سایت خودرویی تولا خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین رفیعی با اعلام این خبر بیان داشت: پایانه مسافربری قشم در قطعه زمینی به مساحت 16 هزار مترمربع در روستای تولا و در سایتی که به همین منظور مشخص شده، جانمایی شد.
وی افزود: مدیریت شهرسازی و معماری سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری مدیریت حمل و نقل عمومی و پایانه های این سازمان در حال تهیه نقشه های مورد نیاز با رعایت ضوابط قانونی هستند.
رفیعی با اشاره به بهره بردارن این مجموعه، ادامه داد: این پایانه با سرمایه گذاری شرکت های مسافربری، در زمین هایی به متراژ یک هزار متر که به همین منظور قطعه بندی می گردد، راه اندازی می شود.
مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در توضیح بیشتر عنوان کرد: تا زمان بهره برداری از پایانه دایمی منطقه آزاد قشم و در راستای ساماندهی شرکت های مسافربری، مکانی مناسب واقع در ضلع شمالی مجتمع تجاری قصر درگهان جهت استقرار موقت شرکت های مسافربری تعیین شده و در حال تجهیز است.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران، هرساله در فصول پاییز، زمستان و ایام نوروز، پذیرای جمعیت زیادی از گردشگران داخلی و خارجی علاقمند به طبیعت گردی، تاریخ و آداب و رسوم آیینی است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو