دوره آموزشی مدیریت ریسک در قالبISO31000

دوره آموزشی مدیریت ریسک با استفاده از چارچوب ISO31000 توسط شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم برگزار می شود.

به گزارش فرینا، شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم به منظور آشنایی بیشتر مدیران سازمان ها، شرکت ها، کارخانجات و کارگاه های تولیدی، همچنین مدیران سیستم کیفیت، مدیران فنی آزمایشگاه ها و کارشناسان فنی با شیوه های مدیریت ریسک، اقدام به برگزاری این دوره در اداره کل استاندارد استان هرمزگان نموده است.
در محیط کسب و کار امروز، مدیریت و کارکنان می بایست توانایی برخورد با شرایط پیچیده درون سازمانی و برون سازمانی را داشته باشند. سازمان ها نیازمند مدیرانی هستند که پیچیدگی های ذاتی را در زمان تصمیم گیری های مهم شان لحاظ و تفکیک کنند. 
توانایی ارزیابی ریسک، به عنوان ابزاری جهت شناسایی خطرات و کنترل ریسک در محیط کار و به منظور کاهش پیامدهای ناشی از حوادث مرتبط با خطرات، برای همه مدیران الزامی است.
شرکت در این دوره برای مدیران ارشد و دستیاران پروژه، مدیران IT و مدیران HSE و سرمایه گذاران، طراحان پروژه، کارشناسان و تحلیل گران ریسک با هدف آشنایی با الزامات سیستم مدیریت ریسک، پاسخگویی سریع  و تحلیل نقاط ضعف و قوت تهدیدها و فرصت ها به منظور توسعه سیستم برنامه ریزی شده است.
گفتنی است، دوره آموزشی مدیریت ریسک با استفاده از چارچوب ISO31000 توسط شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم در تاریخ  16 و 17 بهمن ماه در محل اداره کل استاندارد استان هرمزگان برگزار می شود.
علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه 09036889028 تماس حاصل نمایند.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.