راه اندازی میز خدمات سرمایه گذاری در قشم

  • دوشنبه 15 بهمن 1397 - 15:12
  • قشم
  • 0 دیدگاه
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی میز خدمات این سازمان از اول بهمن ماه خبر داد.

به گزارش فرینا، کیهان عباسیان با اعلام این مطلب، گفت: میز خدمات سرمایه گذاری از اول بهمن ماه به صورت آزمایشی با هدف تکریم ارباب رجوع، بهبود سرعت و عملکرد و همچنین دسترسی آسان و سریع سرمایه گذاران به فعالیت های این حوزه راه اندازی شد.
وی از کاهش آمد و شد سرمایه گذاران به بخش های مختلف حوزه سرمایه گذاری و قابلیت پیگیری امور از طریق سایت و میز خدمات به عنوان بخش دیگر امتیازات راه اندازی این میز نام برد.
به گفته معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم، از ابتدای بهمن ماه امسال تمام فرآیندهای مرتبط با ثبت شرکت ها و مجوزهای اقتصادی از طریق میز خدمات سرمایه گذاری سازمان مطنقه آزاد قشم ارائه می شود.
وی با اشاره بر اثرات مثبت ارائه خدمات الکترونیکی و افتتاح رسمی میز خدمات سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم همزمان با ایام الله دهه فجر، افزود: میز خدمات در بخش های دیگر این سازمان هم در آینده نزدیک به عنوان سیاست تکریم ارباب رجوع راه اندازی خواهد شد.
عباسیان گفت: از ابتدای بهمن ماه امسال هیچ درخواستی در حوزه سرمایه گذاری به صورت حضوری پذیرفته نشده و متقاضیان تنها با مراجعه به محل ساختمان سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم واقع در سایت بانک ها می توانند نسبت به درخواست خود اقدام نمایند.
به گفته وی، با راه اندازی سایت مخصوص این میز در آینده نزدیک، متقاضیان می توانند از طریق ورود به سامانه الکترونیکی، کارهای خود را پیگیری نمایند.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو