رئیس کل دادگستری گیلان؛

مدیرانی که در مسیر توسعه قدم بردارند حمایت می‌کنیم

رئیس کل دادگستری گیلان گفت:‌ حمایت از مدیرانی که در مسیر توسعه کشور قدم برمی‌دارند لازم و ضروری است.

به گزارش فرینا به نقل از تسنیم،‌ احمد سیاوش‌پور امروز در جلسه شورای قضایی استان گیلان به میزبانی سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: نگاه واقع‌بینانه و مثبت به طرح‌های توسعه‌ای و مسائل اقتصادی عبور از گردنه جنگ اقتصادی را تسهیل می‌کند.

سیاوش پور با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گفت: برای گذر از نقشه‌ها و توطئه‌های اقتصادی که دشمن علیه کشورمان به راه انداخته است باید نگاه واقع‌بینانه،‌ بدون تنگ‌ نظری و وسیع نسبت به طرح‌های اقتصادی و توسعه‌ای در کشور نهادینه شود.

وی حمایت از مدیرانی که در مسیر توسعه کشور قدم برمی‌دارند را لازم و ضروری خواند و تصریح کرد: نباید شرایط برای مدیرانی که کارهای خود را به صورت کاملاً شفاف و به صورت قانونی به پیش می‌برند بهگونه‌ای فراهم شود که در آنان احساس ترس و نگرانی به وجود آید.

رئیس کل دادگستری گیلان، اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی در زمینه اجرای طرح‌های اشتغالزایی،‌ صادرات و خدمات‌رسانی به مردم را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: متمرکز شدن مدیریت‌ها و طی کردن بهترین مسیرهای مناسب برای توسعه از اقدامات مؤثر دست‌اندرکاران سازمان منطقه‌ آزاد انزلی است.

سیاوش پور نگاه حمایتی و مشاوره‌ای دستگاه قضایی نسبت به برنامه‌های سازمان منطقه آزاد انزلی را متذکر شد و عنوان کرد: منطقه آزاد انزلی در کنار اجرای طرح‌های صنعتی و اقتصادی به حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر هم ورود کرده که جای تقدیر دارد.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی قوانین و مقررات مناطق آزاد برای مسئولان و کارشناسان ادارات و نهادهای استان گیلان را ضروری دانست و تصریح کرد:‌ برگزاری همایش مشترک حقوقی و تشکیل نهاد داوری حوزه تجاری و بندری در سطح منطقه آزاد از جمله برنامه‌هایی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری گیلان، انجام یک کار الگویی در سطح کشور در راستای معرفی بیشتر ویژگی‌های منطقه آزاد انزلی را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده می‌توان منطقه آزاد انزلی را به عنوان یک منطقه عاری از جرم و تنش‌های اجتماعی در سطح کشور معرفی کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.