رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) :

باید با تمام توان برای پیشرفت شهر فرودگاهی تلاش کنیم

رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ره (ره) در مراسم بزرگداشت روز مهندس گفت : آیندگان در خصوص کارکرد و عملکرد ما در این مجموعه قضاوت خواهند کرد، پس چه بهتر که با کار کردن مضاعف برای رشد و به نتیجه رساندن تمامی اهداف این مجموعه،سر زبان ها ماندگار شویم و از خوبی های ما یاد شود.

به گزارش فرینا، مراسم روز بزرگداشت با حضور رییس و اعضاء هیات مدیره ، معاونان ، مدیران کل ، روسای ادارات و تعدادی از مهندسان شاغل در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) صبح امروز ۵ اسفندماه در سالن جلسات ساختمان مرکزی این مجموعه برگزار شد.

در این جلسه علی رستمی رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت و تبریک روز مهندس،به مهندسان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، با بیان اینکه نوآوری و خلاقیت باید سرلوحه اقدامات مهندسان این مجموعه باشد گفت : عقبه ی یک مهندس خوب نوآوری و خلاقیت است و باید تمامی مهندسان مخصوصا آنهایی که در این مجموعه فعالیت دارند این دو فاکتور را سرلوحه کار خودشان قرار دهند تا در کارهایی که به آنها محول می شود موفق و سربلند باشند.

رستمی در ادامه تصریح کرد:شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) یک شرکت توسعه ای است و چنین شرکت هایی را باید با خلاقیت و نوآوری رو به جلو هدایت کرد و از همین رو باید تمامی همکارانمان در این مجموعه برای پیشبرد اهداف شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنند.

رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه رسالتی بسیار سخت و دشوار روی دوش تمامی کارکنان این مجموعه است و باید از زیر بار این مسولیت سربلند بیرون بیایند گفت:آیندگان در خصوص کارکرد و عملکرد ما در این مجموعه قضاوت خواهند کرد، پس چه بهتر که با کار کردن مضاعف برای رشد و به نتیجه رسیدن تمامی اهداف  این مجموعه،سر زبان ها ماندگار شویم و از خوبی های ما یاد شود.

گفتنی است در ابتدای این مراسم تعدادی از مهندسان و مدیران حاضر در سخنانی به نقش و جایگاه مهندسی اشاره  و ضمن گرامیداشت این روز ،مسائل و موارد مورد نظر خود را بیان کردند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.