به ریاست دکتر حسن روحانی؛

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان گیلان برگزار شد

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان گیلان، روز دوشنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و با هدف بررسی نیازمندی های این استان و روند اجرای طرح ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار استان گیلان تشکیل شد. 

به گزارش فرینا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، ارائه آخرین گزارش عملکرد و روند اجرایی طرح ها و پروژه های مصوب سفر قبلی رییس جمهوری به این استان، نیازمندی های مردم در مناطق مختلف استان گیلان و نهایی کردن طرح های پیشنهادی برای تحقق توسعه همه جانبه و پایدار استان، از اهداف این نشست بود.
شرکت کنندگان در این جلسه، علاوه بر بررسی آخرین گزارش ها از روند اجرای پروژه های مصوب قبلی؛ پیشنهادات دستگاه ها و طرح های مرتبط با حوزه های حمل و نقل، محیط زیست، کشاورزی، نیرو، بهداشت و درمان، گردشگری، عمران شهری و روستایی، ورزش، فرهنگ و آموزش، صنایع و همچنین سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی را بررسی و طرح های جدید را نهایی کردند.
جزئیات این طرح ها که می تواند شتاب و تحول تازه ای در روند پیشرفت و توسعه پایدار استان گیلان ایجاد کند، توسط رییس جمهوری و در جریان سفر اعلام می شود.
رییس دفتر رییس جمهوری، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، به همراه شماری از وزیران کابینه، مسوولان اقتصادی و مدیران ارشد استان گیلان از جمله شرکت کنندگان در این نشست بودند.
رییس جمهور قرار است در ادامه سفرهای استانی خود، طی روزهای آینده به استان گیلان سفر کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو