اقتصاد استان مرهون سرمایه گذاران منطقه آزاد ارس است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: مجموعه فعالیت های این جغرافیا را نباید محدود به قلمرو خاصی کرد و بسیاری از فعالیت های اقتصادی استان مرهون سرمایه گذاری های صورت گرفته در منطقه آزاد ارس است.

به گزارش فرینا، محمدرضا پورمحمدی افزود: مجموعه فعالیت های این جغرافیا را نباید محدود به قلمرو خاصی کرد و بسیاری از فعالیت های اقتصادی استان مرهون سرمایه گذاری های صورت گرفته در منطقه آزاد ارس است.
پورمحمدی با بیان اینکه بازدید از منطقه آزاد ارس، به منظور بررسی مشکلات سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی منطقه بود، خاطرنشان کرد: معاون اقتصادی رئیس جمهور از نزدیک با مشکلات فعالان اقتصادی منطقه آزاد ارس آشنا شده و دولت مصمم به رفع این موانع در کمترین زمان ممکن است.
پورمحمدی تاکید کرد: بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی مطرح شده توسط سرمایه گذاران در حوزه اختیارات استان نیست و تلاش می کنیم تا این مشکلات را در سطح ملی پیگیری کنیم.
وی افزود: کمیته ای برای پیگیری مشکلات و موانع مطرح شده در این جلسه با حضور نماینده ای از منطقه آزاد ارس، تشکیل می شود تا بتوانیم در تهران پیگیر تمام این مشکلات باشیم.
معاون اقتصادی رئیس جمهور در دومین روز سفر خود به آذربایجان شرقی، علاوه بر حضور در منطقه آزاد ارس و بازدید از گمرک جلفا و نوردوز، برای بررسی مشکلات و موانع تولید و تجارت ارس پای صحبت فعالان اقتصادی منطقه نشست.
در این نشست مشترک، استاندار آذربایجان شرقی، اعضای هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و سایر معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس، فرماندار شهرستان جلفا و سایر مسئولین منطقه آزاد ارس نیز حضور داشتند.
بازدید از واحدهای تولیدی منطقه آزاد ارس به ویژه تارلا امین، بزرگترین واحد گلخانه ای کشور و کارخانه در حال احداث پاناچوب ارس تولید کننده ام دی اف بخش دیگری از سفر معاون اقتصادی رئیس جمهور به این منطقه بود.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو