۷ جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف منطقه آزاد اروند در سال ۹۷ تشکیل شد

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در سال جاری ۷ جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف را برگزار کردیم و شاهد برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه اتاق اصناف آبادان و خرمشهر نیز بودیم.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی در نشست کمیسیون نظارت بر اصناف که با حضور مدیر بهبود کسب‌وکار و توسعه رقابت‌های سازمان منطقه آزاد اروند، روسای اتاق‌های اصناف، اعضای هیئت‌رئیسه اتاق‌های اصناف آبادان و خرمشهر در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد اظهار داشت: در سال جاری که رو به اتمام است تلاش کردیم اقداماتی را در جهت ساماندهی اصناف انجام دهیم.
موسوی افزود: در اسفندماه انتخابات اتاق‌ها بازرگانی خرمشهر و آبادان را داشتیم که یکی از پرشورترین انتخابات اتاق اصناف استان بودند و نشان می‌دهد که رقابتی سالم و خوب اتفاق افتاده است.
وی بیان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تا اواسط سال ورود عراقی‌ها را داشتیم که در ارتقا کسب‌وکارها در منطقه آزاد اروند بسیار مؤثر بود و بنا به دلایلی هم‌زمان با شروع راهپیمایی اربعین حسینی قطع شد.
معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب کارهای سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: هرچند در حال حاضر نیز با ویزا امکان ورود اتباع خارجی وجود دارد اما توافقاتی برای ورود بدون ویزا و ویزا رایگان در حال انجام است.
وی بابیان اینکه فعالیت و نظارت بر اصناف در ایام منتهی به نوروز باید تقویت شود، گفت: این‌که یک واحد صنفی چندین سال بدون پروانه کسب فعالیت کند نیز قابل‌قبول نیست و با این واحدها مطابق قانون برخورد می‌شود.
موسوی افزود: در سال جاری ۷ جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف را برگزار کردیم و شاهد برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه اتاق اصناف آبادان و خرمشهر نیز بودیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.