صدور مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد چابهار در سطح سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل و ترانزیت سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: شورای تامین سیستان و بلوچستان، پلیس راهور و فرماندهی انتظامی این شهرستان به طور رسمی مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد را به سایر شهرهای این استان صادر کرد.

به گزارش فرینا، محسن محمدی معین اظهار داشت: شهروندان و مالکان خودروهای پلاک منطقه شهرستان چابهار تا پایان فروردین ماه ۹۸ می توانند به تمام نقاط روستایی و شهری سیستان و بلوچستان سفر کنند.

محمدی معین با قدردانی و تلاش های استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، مسئولان محلی چابهار در خصوص پیگیری و موافقت برای تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد چابهار در سطح این استان خاطرنشان کرد: بسیاری از تجار و فعالان اقتصادی در چابهار سرمایه گذاری هایی انجام داده اند و این اقدام می تواند منجر به سرکشی آنان از خانواده و گردش به مناطق مختلف استان شود.

وی خاطر نشان کرد: صاحبان خودروهای پلاک منطقه آزاد پس از مراجعه به حوزه های معاونت حمل و نقل ترانزیت و تکمیل فرم، انجام تشریفات و مراحل قانونی مجوز تردد در سطح استان سیستان و بلوچستان را بدون پرداخت هزینه در کمترین زمان دریافت کنند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو