قائم‌مقام ستاد دائمی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار:

چابهار مقصد اصلی گردشگران 22 استان در نوروز 98

قائم‌مقام ستاد دائمی خدمات سفر سازمان منطقه آزاد چابهار از انتخاب چابهار به‌عنوان مقصد اصلی سفرهای نوروزی گردشگرانی از 22 استان کشور خبر داد.

به گزارش فرینا، محمد اکبر چاکرزهی در گفت‌وگوی رادیویی بهار اظهار داشت: ستاد دائمی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار در میزبانی هرچه باشکوه‌تر از مهمانان و مسافرین نوروزی در سال 98 با آمادگی کامل و برنامه‌های ویژه‌ای ظاهرشده است.

چاکرزهی جاذبه‌های گردشگری روستای تاریخی تیس در منطقه آزاد چابهار ازجمله رودخانه لاوری که از میان روستا می‌گذرد، کوه‌های شهباز، پیلبند و لاوری و همچنین قلعه پرتغالی‌ها که از دیدگاه دیرینگی و نوع معماری موردتوجه گردشگران است را پذیرای مسافرین نوروزی عنوان کرد.

شناگاه های امن در چابهار نمونه‌ای از جاذبه‌های گردشگری چابهار است که چاکرزهی به آن اشاره کرد و گفت: این شناگاه ها با تلاش معاونت فنی و زیربنایی برای استفاده گردشگران آماده‌سازی شده است که شناگاه پلاژ ساحلی تیس ازجمله آن‌هاست و در نزدیک‌ترین مکان منطقه آزاد چابهار پذیرای گردشگران است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار همچنین از جشنواره نوروزی منطقه آزاد چابهار در نوروز 98 نیز خبر داد و درباره آن گفت: این جشنواره با برنامه‌های شاد و مفرح متنوعی تدوین و طراحی‌شده که از سوم فروردین‌ماه تا پایان نوروز با اجرای کنسرت‌های موسیقی پاپ، اجرای موسیقی زنده و رقص محلی، مسابقات و برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی ازجمله موج‌سواری و غواصی، اهداء پکیج‌های فرهنگی به مسافرین و نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات و هدایا از مسافران نوروزی استقبال می‌کند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو