خدمات منطقه آزاد چابهار به گردشگران قابل تقدیر است

مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: فعالیت های شبانه روزی، خدمات و امکانات مهیا شده توسط منطقه آزاد چابهار به گردشگران موجب رضایت مسافران نوروزی شده که این نوع میزبانی قابل تقدیر است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، مرتضی بانک در دیدار نوروزی با مدیرعامل و فعالان اقتصادی سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: ارائه خدمات به مسافران با تمام توان در مناطق آزاد سراسر کشور در حال انجام است تا زمینه نشاط و شادابی مسافران در سفرها فراهم شود.
مشاور رییس جمهور علاوه بر بازدید از قسمت های مختلف منطقه و دیدار با اعضای ستاد خدمات سفر در نشست مشورتی با فعالان اقتصادی، تجار و اعضای اتاق بازرگانی این منطقه شرکت کرد.
برای نخستین بار مرتضی بانک با لباس بلوچی در نشست ها و بازدیدهای منطقه آزاد چابهار حضور پیدا کرد که از نکات قابل توجه و مهمی بود که موجب جلب نظر و احساس همبستگی و دلگرمی فعالان اقتصادی، تجار و اهالی شهرستان چابهار شد.تصویب توسعه منطقه آزاد چابهار،الحاق شهر چابهار، شهر جدید تیس، بنادر شهید کلانتری، شهید بهشتی و محدوده های مورد نیاز برای توسعه صنعت منطقه آزاد چابهار به این منطقه در آخرین نشست شورای عالی مناطق آزاد کشور در سال گذشته و همچنین ساخت فرودگاه بین المللی چابهار از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.