رسیدگی به شکایات مسافرین در کمترین زمان در فرودگاه امام خمینی (ره)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50911
ساعت 09:59 دوشنبه 5 فروردين 1398
مدیرکل دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: برای رفاه حال مسافرین نوروزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و به منظور رسیدگی و پیگیری شکایات احتمالی، دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد برای اولین بار و به صورت شبانه روزی در ترمینال مسافری این مجموعه مستقر شد.

به گزارش فرینا، هادی دوست طلب با اعلام این خبر افزود: با توجه به رویکرد نوروز امسال با محوریت "نوروز متفاوت ، فرودگاه متفاوت" و به منظور رفاه حال مسافرین و رسیدگی سریع به شکایات احتمالی و دریافت نظرات و انتقادات مردم شریف و مسافرین گرامی در ایام سفرهای نوروزی دفتر حقوق شهروندی به صورت شبانه روزی درترمینال مسافری شماره یک فرودگاه امام(ره) مستقر شد.

دوست طلب گفت: مسافرین و مراجعین فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) می توانند علاوه بر مراجعه حضوری از طریق  شماره تلفن های  51008965و51007721 وشماره تلفن همراه 09023009633 تماس حاصل کرده و شکایات و انتقادات خود را مطرح کنند.

وی افزود: سامانه پیامکی به شماره 10009634 آماده دریافت سوالات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات بوده و در کمترین زمان ممکن پاسخ لازم توسط کارشناسان به مردم ارسال خواهد شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

آیین کلنگ زنی احداث مدرسه 4 کلاسه روستای وشنام مرید برگزار شد
دوغارون-چابهار؛ مسیر باز شدن قفل اقتصاد شرق ایران
شتاب‌گیری ایجاد گمرکات تخصصی در مناطق آزاد در پی توافقات دبیرخانه شورای‌عالی و گمرک جمهوری اسلامی ایران
تسریع در روند انتقال شهرک صنعتی تایباد به منطقه آزاد دوغارون
رایزنی ایران و ارمنستان برای افزایش همکاری‌های اقتصادی در بازار اوراسیا

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟
مناطق آزاد پایلوت هم پیوندی اقتصاد ملی و بین‌المللی