طرح اعتكاف علمي دانش آموزان پايه دوازدهم منطقه شهاب قشم

رییس آموزش و پرورش منطقه شهاب از برگزاری طرح اعتكاف علمي 160دانش آموزان پايه دوازدهم منطقه شهاب قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مسلم دریانورد با اشاره به برگزاری اين طرح در دو پايگاه پسرانه و دخترانه روستای طبل، بیان کرد: دانش آموزان با حضور در مسجد، خواندن نماز و گرفتن روزه با پروردگار خود عهد مودّت و میثاق مجدد بستند.
دریانورد افزود: دانش آموزان شرکت کننده در اين طرح، ضمن تقویت معنویات با شرکت در دوره های تقویتی درسی و مشاوره ای، همچنین آزمون های چهارگزینه ای بر توان هوش و دانش  خود نیز افزودند.
به گفته وی، استفاده از 400 ساعت آموزش توسط اساتيد مجرب سطح جزيره و شرکت در كلاس هاي تقويتي همراه با نكات تستي، بخش دیگری از فواید شرکت در این طرح بود.
رییس آموزش و پرورش منطقه شهاب از حمايت هاي هميشگي مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مديركل آموزش وپرورش استان، مجمع خيرين منطقه شهاب و تمامی همكاران در این منطقه تدیر و تشکر کرد و گفت: در پايان طرح اعتكاف علمي دانش آموزان پايه دوازدهم منطقه شهاب، ميثاق نامه ای به امضاء تمامی شرکت کنندگان رسید.
گفتنی است، طرح اعتكاف علمي دانش آموزان پايه دوازدهم منطقه شهاب در دوپايگاه پسرانه و دخترانه روستای طبل از تاریخ ٢٥ اسفند ماه 97 تا نهم فروردين ماه  98 با حضور 160 شرکت کننده برگزار شد.
حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه عبدالجواد كمالي، عضو هيات مديره و معاون فرهنگي، اجتماعی وگردشگری و عابدین سعادتفر، معاون توسعه و مدیریت این سازمان و سید مسلم دریانورد، رییس آموزش و پرورش منطقه شهاب در آخرین روز از برگزاری این طرح، از دانش آموزان شرکت کننده دیدار کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.