بازدید از اماکن گردشگری قشم 135 درصدی شد

رییس کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از رشد 134.77 درصدی بازدید از اماکن گردشگری، تفریحی و تاریخی جزیره در روز یک شنبه 11 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش فرینا، طاهره شهرکی با اعلام این خبر اظهار داشت: 78 هزار و 249 گردشگر روز یک شنبه 11 فروردین ماه امسال از اماکن گردشگری، تفریحی و تاریخی جزیره بازدید کردند که در مقایسه آمار 33 هزار و 330 نفری سال گذشته، 134.77 درصد رشد داشته است.
شهرکی افزود: از تاریخ 25 اسفند ماه 97 تا 11 فروردین ماه 98، 834 هزار و 95 گردشگر از مناطق مختلفی چون؛ سایت تفریحی جزایر ناز، ژئوسایت های تنگه چاهکوه؛ دره تندیس ها، دره ستاره ها، جنگل های حرا، قلعه تاریخی پرتغالی ها و غارهای خربس، بازارچه های صنایع دستی و ... بازدید کردند.
به گفته شهرکی، این آمار برای مدت مشابه سال گذشته 564 هزار و 994 گردشگر گزارش شده که بیانگر رشد 47.63 درصدی گردشگری امسال است.
رییس کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از افزایش ورود گردشگران در نیمه دوم تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: جزیره قشم با شرایط آب و هوایی پایدار تا پایان تعطیلات عید 98 همچنان آماده پذیرایی از گردشگرانی است که از سراسر کشور به جنوب سفر می کنند.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران با ظرفیت های مهمی همانند طولانی ترین غار نمکی جهان، جنگل های دریایی حرا، دره ستاره ها، دره و تنگه چاهکوه، جزایر ناز، غارهای خوربس، چاه های تلا و بادگیرهای زیبای بندر تاریخی لافت، خلیج دلفین های هنگام، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، موزه ژئوپارک شهر قشم و سواحل زیبا پذیرای مهمانانی است که به قصد گردش و خرید سفر می کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو