کیش؛ مروارید خلیج فارس

اقلیم جزیره کیش سبب شده است که این مکان را به محیطی شاد و البته بسیار آرام تبدیل کند و این خصیصه موجب می شود که گردشگران یکپارچه آرمش بی نظیر این منطقه را ستایش نمایند. این آرامش به همراه امکانات لوکس و هتل های زیبا حسی فوق العاده را به مسافران انتقال می دهد. در این متن به معرفی سه هتل زیبا کیش می پردازیم.

هتل ترنج کیش

هتلی زیبا و خاص بر روی دریایی آرام که معماری شبیه به ساختمان های کوچک سامورایی دارد با این تفاوت که با پوشش گیاهی جنگلی محاصره نشده اند و محیط آنها بیشتر شبیه به خانه های منطقه تبت است منتها اینبار فقط چشم بادومی ها از آن خارج نمی شوند.
شاید چندی دیگر با ادامه ساخت و ساز با معماری خاص و الگو گیری از ساختمانهای بومی مناطق دوست داشتنی دنیا این منطقه به دیدنی ترین منطقه دنیا تبدیل شود اما تا کنون به دلیل ساخت و ساز هتل هایی به سبک اروپایی پیش بینی می شود که این منطقه شبیه به شهرهای ساحلی پیشرفته همچون سئول شود.
هتل ترنج با از زیباترین هتل های کیش و جهان است و با چشم اندازی وسیع حتی از زیر پای مسافران در اتاق به دریا موفق شده است هیجان اقامت در دریا را هدیه نماید و این دوست داشتنی ترین قسمت حضور در اتاق هتل است. مصالح به کار برده شده در این سازه و قسمت عمده چوب هم حس خوب نشاط را به تصویر می کشاند.

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش یکی دیگر از هتل های نوساز و پنج ستاره و در منطقه ساحلی جزیره استوایی کیش است که به تازگی و در سال 1396 ساخته شده است.
هتل ویدا کیش با توجه به موقعیت مکانی عالی برای تفریحات دریایی و گشت زنی در مجتمع های تجاری متعدد، حضور در رستوران ها و کافه ها و شرکت در کنسرت ها و تماشای موجودات دریایی بی نظیر و یا ماهیگیری از هتل های پنج ستاره زیبا و محبوب مجاور اسکله تفریحی است.
هتل ویدا کیش با چیدمان عالی و ارائه خدمات با سطح کیفی بالا همچنین چشم انداز برخی اتاق ها در طبقات بالایی به سمت دریا یکی از زیباترین هتل های جزیره کیش شناخته می شود. البته شاید دلیل این زیبایی در حال حاضر نو بودن و دید آن به دریا باشد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش در گروه هتل های مطرح جهان قرار دارد و در سایت های زیادی به گردشگران دنیا معرفی می شود این استقبال بی نظیر از هتل پنج ستاره کیش آن هم در سراسر دنیا مربوط به معماری خاص آن است.
این هتل نمادی است از شکوه و فرهنگ غنی ایرانیان که تخت جمشید را به تصویر می کشد اما با امکانات فوق العاده تفریحی و رفاهی که اقامتی شبیه به اقامت در تخت جمشید را تداعی می کند.
هتل داریوش کیش با سرمایه گذاری شخصی ساخته شد و هدف والایی همچون اشاعه فرهنگ و جذب گردشگر جهانی را به همراه داشته است. در واقع سازنده این هتل تنها به کسب درآمد فکر نمیکرد و معتقد است اینگونه ساختمان ها و پارک ها با اینکه در ابتدای امر سود مالی به همراه ندارند اما در آینده سود فرهنگی و گردشگری گسترده ای را شامل حال مردمان کشور می کند.
هتل داریوش کیش علاوه بر معماری فوق العاده با سر ستون هایی مشابه تخت جمشید و حکاکی های مشابه ، چیدمان و ارائه خدماتی عالی داشته همچنین با اینکه از سال 2003 افتتاح شده است اما هنوز با همان زیبایی و شکوه در میان دیگر هتل های نوساز نقش اصلی معماری اصیل ایرانی را به خود اختصاص داده است.
امکاناتی همچون پیست دوچرخه و سالن بدنسازی و ساحل اختصاصی و استخر و ورزش های آبی در هتل داریوش کیش این هتل را تبدیل به دهکده ای کوچک برای اقامت و تفریح نموده است که مسافران ناچار نیستند برای تفریح هتل را ترک نمایند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو