تقدیر فرمانده مرزبانی تایباد از مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

فرمانده مرزبانی تایباد از مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تقدیر کرد.

به گزارش فرینا، فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد به مناسبت اعیاد شعبانیه و در راستای تعاملات و همکاری‌های منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با مجموعه هنگ مرزی، با حضور در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون از مدیر اجرایی منطقه تقدیر کرد.

سرهنگ کاظم صمدی، فرمانده مرزبانی درجه یک تایباد در این جلسه گفت: اگر امروز تولید رونق نداشته باشد، قطعا اقتصادی وجود نخواهد داشت و رونق تولید در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که صادرات تسهیل گردد.

سرهنگ صمدی، تعاملات و همکاری‌های منطقه ویژه اقتصادی دوغارون را ارزنده و قابل تقدیر دانست و افزود: هنگ مرزی در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال از هیچ کوششی فرو نخواهد گذاشت و نسبت به گذشته تلاش بیشتری خواهیم داشت تا اقتصاد رونق بیشتری پیدا کند.

وی گفت: امروز در سایه اقتصاد امنیت وجود دارد و چرخه اقتصاد در حال حرکت است و همه ما باید برای اشتغال جوانان تلاش کنیم که این امر باعث رونق تولید خواهد شد.

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون نیز ضمن تقدیر از زحمات و همکاری‌های هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد گفت: این همکاری‌های دوجانبه باعث افزایش سطح صادرات کالا به کشور افغانستان شده است.

سید حسین آقائی، با اشاره به ظرفیت بسیار بالقوه منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: امروز کشور افغانستان تمایل بسیار زیادی به تولیدات ایران دارد و ما باید از ظرفیت منطقه ویژه برای صادرات کالاهای داخلی به کشور افغانستان استفاده کنیم.

آقایی گفت: منطقه ویژه اقتصای دوغارون در جهت توسعه رونق تولید جهادی وارد عمل خواهد شد و صادرات کالاهای داخلی را از مرز دوغارون افزایش خواهیم داد.

وی افزود: رویکرد منطقه ویژه اقتصادی دوغارون فراهم نمودن کانونی فعال برای همکاری‌های مشترک اقتصادی بین المللی در همه زمینه‌های سرمایه گذاری است.

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصای دوغارون بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در سال جدید در خدمات رسانی مطلوب و تسهیل در امور و روند صادرات کالا به کشور افغانستان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

آقایی افزود: با توجه به مشکلات موجود در گمرک افغانستان و جاری شدن سیلهای اخیر که باعث توقف کامیون در منطقه ویژه اقتصادی گردیده است، خوشبختانه با همکاری‌های مرزبانی توانسته‌ایم ضن خروج کامیون، ترافیک را به 30 درصد و توقف کامیون ها را به 2 روز کاهش دهیم.

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: سال گذشته خوشبختانه روند صادرات افزایش داشته است و امسال هم تلاش خواهیم کرد در راستای شعار سال، صادرات کالا افزایش یابد تا تولید در کشور رونق بیشتری پیدا کند.

در این نشست دو طرف بر ادامه روند همکاری‌ها تاکید کردند و در پایان فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد از مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو