بازدید استاندار کرمان از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

استاندار کرمان در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان از نزدیک در جریان روند تولیدات این منطقه قرار گرفت.

به گزارش فرینا، محمود جواد فدایی پس از ورود به سیرجان از منطقه ویژه اقتصادی، شرکت رنگدانه، نانو نخ و گرانول سیرجان بازدید و در جریان تولیدات این شرکت قرار گرفت.
این شرکت که برای 150 نفر به صورت مستقیم و 250 نفر غیر مستقیم اشتغالزایی دارد در دو بخش تولید الیاف بتن و آسفالت و همچنین تولید رنگ صنعتی و الیاف و قالی فعالیت دارد و روزانه 10 تن الیاف بتن و آسفالت و سالانه هم 400 تن رنگ صنعتی، نخ و قالی را تولید می‌کند.
همچنین کارگاه بسته‌بندی خشکبار در این منطقه مورد بازدید استاندار قرار گرفت، این کارگاه نیز که برای 130 نفر اشتغال داشته است روزانه 2 تن محصولات خشکبار اعم از خرما، گردو و پسته را برای صادرات بسته‌بندی می‌کند.
کارخانه تولید آهن اسفنجی به روش کوره تونلی از دیگر طرح‌های مورد بازدید استاندار کرمان در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بود، این کارخانه نیز با 120 نفر اشتغال مستقیم و 300 نفر غیرمستقیم فعال است.
فدایی، سپس از قلعه درویش شهر زیدآباد بازدید کرد این اثر تاریخی که قدمت 400 ساله دارد به وسعت 4 هزار متر مربع و زیربنای 2800 مترمربع و با هزینه 3 میلیارد ریال از کمک‌های معین اقتصادی و خیران و مردم در مرحله اول بازسازی شده است.
استاندار کرمان در جریان این بازدیدها بر رفع موانع تولید و تحقق بخشیدن به شعار رونق تولید تاکید کرد و آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان و استانداری را اولویت کاری امسال برای رونق تولید عنوان کرد.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.