مدیرعامل معدنی و صنعتی گل گهر :

سرمایه گذاری مشترک ۱۰ میلیون تنی فولاد در چابهار متوقف نشده است

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: توجه به بازارهای منطقه بخصوص عمان، عراق و سوریه بطور جدی در دستور کار قرار دارد ،بطوری که این شرکت آماده تامین آهن اسفنجی در عمان است .

به گزارش فرینا به نقل از ماین نیوز، ناصر تقی زاده در این باره گفت:می توانیم از ظرفیت 4.5 میلیون تنی آهن اسفنجی در گل گهر در بازارهای صادراتی استفاده کنیم.

تقی زاده گفت: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر آمادگی خود را برای صادرات 700 هزار تن میلگرد به عراق و سوریه اعلام می کند و در صورت ایجاد زیرساخت های مناسب آماده سرمایه گذاری فولادی در این کشور ها هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: سرمایه گذاری مشترک 10 میلیون تنی فولاد در چابهار با سه شرکت گل گهر، چادرملو و فولاد مبارکه اصفهان متوقف نشده است و اقدامات مطالعاتی در حال انجام است.

تقی زاده افزود: برنامه ریزی برای سرمایه گذاری برون مرزی باید بطور جدی از سوی شرکت های معدنی و فولادی در دستور کار قرار گیرد. در این راستا گل گهر آماده همکاری و سرمایه گذاری مشترک در سایر کشورها در بخش معدن و صنایع معدنی است.

وی تصریح کرد: توسعه صادرات جز برنامه اصلی شرکت گل گهر است اما دولت باید تضمین های لازم را در خصوص سرعت بخشی به صادرات پایدار فولاد و محصولات معدنی در بنگاه های خصوصی را بدهد تا آسودگی خاطر در این حوزه ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر افزود: تضمین پایدار صادرات محصولات فولادی و معدنی از سوی دولت به بنگاه ها سبب می شود تا شرکت های فولادی نسبت به تداوم قراردادهای بلند مدت اقدام کنند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو