رسالت خطیر کارکنان بندر شهید رجایی در تحقق توسعه دریا محور

 معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به نقش خطیر کارکنان بندر شهید رجایی در تحقق توسعه دریامحور کشور، گفت: مباحث مربوط به جذب سرمایه های پراکنده بخش خصوصی برای رونق فعالیت های ارزش افزوده در اراضی 2400 هکتاری (شهر لجستیکی خلیج فارس) پیگیری شود.

به گزارش فرینا، محمد راستاد که به منظور شرکت در آیین کشوری تجلیل از خادمان سفرهای دریایی نوروز 98 به مرکز استان هرمزگان سفر کرده بود، در جمع تلاشگران بخش های مختلف بندر شهید رجایی و بنادر تابعه آن حضور یافت و طی سخنانی به تشریح سیاست ها و رسالت های سازمان بنادر در سطح ملی و بین المللی پرداخت. 
راستاد در ادامه به تلاش های صورت گرفته توسط مسئولان این سازمان به منظور فراهم کردن شرایط مناسب جهت بهبود کیفیت زندگی و رفاه حال همکاران بنادر جنوبی و شمالی کشور اشاره كرد و افزود: تلاش ما این است که ضمن بهره گیری از ظرفیت های قانونی، بهینه ترین شرایط استخدامی و بهترین چارچوب اداری را برای توسعه کمی و کیفی، بهبود شرايط نیروی انسانی و بهبود وضعيت كاركنان در چارچوب ضوابط قانوني در مجموعه بنادر و دریانوردی کشور فراهم کنیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رویکرد مثبت مجلس شورای اسلامی برای اصلاح قوانین و خروج سازمان بنادر از قانون خدمات کشوری، گفت: با تحقق این اقدام مهم و تاثیرگذار، سازمان به ریل اصلی خود باز می گردد که همانا مستثنی شدن از قوانین خدمات کشوری و داشتن قوانین استخدامی خاص خود است. 
راستاد در بخش دیگری از اظهاراتش نقش و جایگاه راهبردی استان هرمزگان به عنوان پایتخت دریایی ایران را در اقتصاد کشور مورد تاکید قرار داد و افزود: بالغ بر 70درصد تمامی اتفاقات و پیشرفت های صنعت حمل و نقل کشور، در استان هرمزگان جریان دارد. 
وی نقش خطیر کارکنان بندر شهید رجایی را در تحقق اهداف ترسیم شده برای موفقیت و تعالی جایگاه سازمان بنادر و دریانوردی را مورد تاکید قرار داد و گفت: مباحث مربوط به جذب سرمایه های پراکنده بخش خصوصی برای توسعه فعالیت های بزرگترین بندر بازرگانی ایران بسیار حائز اهمیت است و حتی به نسبت سایر بنادر کشور، اهمیت مضاعفی دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه های سازمان بنادر در بخش اراضی الحاقی به منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی موسوم به "2400هکتاری" افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت این شهر لجستیکی و اجرای طرح های ارزش افزوده با استفاده از سرمایه و مشارکت بخش خصوصی، می تواند تقویت کننده فعالیت های اقتصادی درآمدزا و رونق بخش صادراتی، وارداتی و ترانزیتی باشد. 
شایان ذکر است، اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی نیز در ابتدای این برنامه گزارشي از دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و همچنين برنامه ها و اولویت های کاری این مجموعه در سال 98 ارائه كرد. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.