راه اندازی یک واحد تولیدی چاپ صنعتی در منطقه آزاد اروند

در جلسه مشترک معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با مدیران معاونت فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ مقرر شد یک واحد تولیدی در زمینه چاپ صنعتی در منطقه راه اندازی شود.

به گزارش فرینا؛ در این نشست که با حضور سیدجواد نوری مدیرصنایع فرهنگی و خلاق و علی حسنلو مدیر فرهنگی، هنری و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه سرمایه گذاران بخش خصوصی چاپ صنعتی برگزار شد، ظرفیت های صنعتی منطقه آزاد اروند مورد بررسی قرار گرفت.
قدرت اله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند نیز با معرفی و شرح قابلیت های صنعتی بازار چاپ صنعتی، در یک بازدید میدانی این هیأت را از نزدیک با فضاهای صنعتی و شهری نظیرسایت های صنعتی بیشتر آشنا کرد.
لازم به ذکر است که پس از بررسی های صورت گرفته توسط این هیأت و با در نظر گرفتن ظرفیت های موجود؛ مقرر شد طی مدت زمان کم تر از یک سال با فراهم سازی امکاناتی نظیر سوله و دیگر لزومات جانبی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند؛ نسبت به راه اندازی یک واحد تولیدی در زمینه چاپ صنعتی اقدام نمایند.
طبق نظر سازمان یونسکو، «صنایع خلاق و فرهنگی» به این صورت تعریف می شود: «بخش‌هایی از فعالیت سازمان یافته که هدف اصلی آنها تولید یا بازتولید، ارتقاء، توزیع و یا تجاری‌سازی کالاها، خدمات و فعالیت‌های دارای ماهیت‌های فرهنگی، هنری یا مبتنی بر میراث فرهنگی است.» این رویکرد، بر مواردی بیشتر از محصولات خلاقیت بشری که به طرز صنعتی ساخته می‌شوند تمرکز دارد و کل زنجیره تولید و همچنین کارکردهای اختصاصی هر بخش دخیل در عرضه این آفرینش‌ها به عموم را مربوط می‌کند. بنابراین، این تعریف، فعالیت‌های به هم مرتبط از قبیل تبلیغات و طراحی گرافیک که عامل‌هایی تعیین‌کننده در این فرایند هستند را هم شامل می‌شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو