حمایت منطقه ویژه اقتصادی پیام از سرمایه گذاران

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام از حمایت ویژه از سرمایه گذاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، نادر ثناگو مطلق در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابع وزارت اقتصاد و دارایی البرز که در سالن جلسات فرودگاه پیام برگزار شد گفت: منطقه پیام تنها منطقه ویژه اقتصادی مجاور پایتخت و منحصر به فرد است.
ثناگو مطلق افزود: توسعه رونق منطقه اقتصادی که در سطوح کشور است سبب توسعه‌های بسیار گسترده‌ای در استان و کشور می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رویکردی که در 2 سال گذشته در فرودگاه پیام بود فعال شدن استقرار دوباره صنایع بود گفت: ظرفیت های خوبی در منطقه اقتصادی پیام وجود دارد که باید از آن استفاده کرد، در حال حاضر از ظرفیت های منطقه ویژه پیام استفاده نشده ‌و این فرصت ها سرمایه ارزشمندی برای استان است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری امسال سال رونق تولید است و یکی از اهداف مهم دولت رفع موانع تولید است، افزود:‌ تنها خدمت جدی ما در رونق تولید بستر سازی در تولید و تجارت است.
ثناگو مطلق با اشاره به اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما باید آرایش جنگی در حوزه اقتصادی داشته باشیم، گفت: در حال حاضر شرایط کشور شرایطی است که در حوزه جنگ اقتصادی باید بتوانیم مغلوب نشویم بلکه باید در بخش خصوصی باید جایگاه خوبی داشته باشیم و این آرایش جنگی را حفظ و پیشرو باشیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو