قشم در سالروز شهادت مولای متقیان، یکپارچه عزادار شد

  • چهارشنبه 8 خرداد 1398 - 13:35
  • قشم
  • 0 دیدگاه
رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قشم از برگزاری مراسم سوگواری حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام، با شرکت تمامی هیات های عزاداری جزیره در شب های 19، 20 و 21 ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام احمد غلامی با اعلام این خبر بیان کرد: مردم قشم هم زمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سیّد و سالار شهیدان به مدت سه شب در تمامی مساجد شهر و روستاها مراسم سوگواری برپا کردند.
حجت الاسلام غلامی ادامه داد: در این مراسم که با سینه زنی و نوحه سرایی همراه بود، جمع کثیری از عاشقان علی(ع) با سینه زنی و نوحه سرایی به سوگ این امام شهید نشستند.
به گفته وی، برگزاری مراسم عزاداری در تمامی مساجد شهرستان و حرکت به سوی مسجد امام رضا(ع) روستای حمیری در روز 19 ماه مبارک و حرکت دسته های عزاداری از مساجد سطح شهر و تجمع در مسجد صاحب الزمان(عج) و تجمع در امامزاده سید مظفر(ع) در روز بیستم بخشی از این مراسم بود.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قشم با اشاره به حرکت دسته های عزاداری به سمت مسجد علی ابن ابیطالب در شب 21 ماه رمضان گفت: هیات های عزاداری قشم در روز 21 رمضان نیز با حرکت به سمت مسجد امام حسین(ع)، سالروز شهادت مولای متقیان را در یاد و خاطر خود زنده نگاه داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو